Οκταποδάς: Εκσυγχρονισμός, ψηφιοποίηση και αναδιοργάνωση του ΔΕΔΔΗΕ με πελατοκεντρική νοοτροπία

Οκταποδάς: Εκσυγχρονισμός, ψηφιοποίηση και αναδιοργάνωση του ΔΕΔΔΗΕ με πελατοκεντρική νοοτροπία - Γεια σου φίλε MOVE ΣΗΜΕΡΑ ΝΕΑ, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο Οκταποδάς: Εκσυγχρονισμός, ψηφιοποίηση και αναδιοργάνωση του ΔΕΔΔΗΕ με πελατοκεντρική νοοτροπία, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΚΗ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΥΓΕΙΑ, άρθρο HEAVY, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : Οκταποδάς: Εκσυγχρονισμός, ψηφιοποίηση και αναδιοργάνωση του ΔΕΔΔΗΕ με πελατοκεντρική νοοτροπία
Σύνδεσμος : Οκταποδάς: Εκσυγχρονισμός, ψηφιοποίηση και αναδιοργάνωση του ΔΕΔΔΗΕ με πελατοκεντρική νοοτροπία

Διαβάστε επίσης


Οκταποδάς: Εκσυγχρονισμός, ψηφιοποίηση και αναδιοργάνωση του ΔΕΔΔΗΕ με πελατοκεντρική νοοτροπία

Γιάννα Παπαδημητρίου
Ο εκσυγχρονισμός και η ψηφιοποίηση του ΔΕΔΔΗΕ αποτελούν βασικό στόχο της διοίκησης της εταιρείας, προκειμένου αυτή να μπορεί να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς.
Όπως εξήγησε προ ημερών από την Πάτρα ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ Στ. Οκταποδάς, στο πλαίσιο του πρώτου Περιφερειακού Συμβουλίου για το 2019 της Διεύθυνσης της Περιφέρειας Πελοποννήσου Ηπείρου, η διοίκηση της εταιρείας πιστεύει ότι η μετεξέλιξη του ΔΕΔΔΗΕ σε μια ψηφιοποιημένη εταιρία θα έχει πολλαπλά οφέλη για τον τελικό καταναλωτή, που θα δει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της ποιότητας ενέργειας και των παρεχομένων υπηρεσιών.

Ο κ. Οκταποδάς εξήγησε ότι, σύμφωνα με το σκεπτικό της διοίκησης, ο εκσυγχρονισμός του ΔΕΔΔΗΕ θα πρέπει να ξεκινήσει από την εσωτερική του λειτουργία.
Σε αυτά τα πλαίσια, η αναδιοργάνωση του ΔΕΔΔΗΕ θα αφορά όλες τις δομές και εσωτερικές λειτουργίες της εταιρείας.
Η διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ επιδιώκει να αναδομήσει την εταιρεία στη βάση ενός σύγχρονου μοντέλου ευέλικτης οργάνωσης και εταιρικής διακυβέρνησης, με πελατοκεντρική νοοτροπία.
Σε ό,τι αφορά την αναδιοργάνωση των εσωτερικών δομών του ΔΕΔΔΗΕ, βασικός άξονας θα είναι η υιοθέτηση και επίτευξη μετρήσιμων στόχων σε όλη την κλίμακα, καθώς και η παρακολούθηση της απόδοσης και αποτελεσματικότητας όλων των διαδικασιών.
Σύμφωνα με τον κ. Οκταποδά, η επίτευξη του στρατηγικού οράματος του ΔΕΔΔΗΕ θα έρθει σταδιακά, ως αποτέλεσμα της επίτευξης όλων των επιμέρους στόχων και καθημερινών ενεργειών.
Σε ό,τι αφορά τις εσωτερικές λειτουργίες, ζητούμενο για τη διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ είναι η απόκτηση μεγαλύτερης ευαλιξίας.
Ένα σημείο στο οποίο στέκεται ιδιαίτερα η διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ είναι η εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού της.
Συγκεκριμένα, όπως τόνισε ο κ. Οκταποδάς, επιδίωξη της διοίκησης του ΔΕΔΔΗΕ είναι η διαμόρφωση ενός πιο ευέλικτου πλαισίου λειτουργίας, ώστε η εταιρεία να μπορεί να στελεχωθεί από εξειδικευμένο προσωπικό, που διαθέτει την απαιτούμενη τεχνογνωσία, αλλά και με εξοικείωση με τις νέες καινοτόμες τεχνολογίες.


 https://energypress.gr/news/oktapodas-eksyghronismos-psifiopoiisi-kai-anadiorganosi-toy-deddie-me-pelatokentriki-nootropia


Έτσι, το άρθρο Οκταποδάς: Εκσυγχρονισμός, ψηφιοποίηση και αναδιοργάνωση του ΔΕΔΔΗΕ με πελατοκεντρική νοοτροπία

δηλαδή όλα τα άρθρα Οκταποδάς: Εκσυγχρονισμός, ψηφιοποίηση και αναδιοργάνωση του ΔΕΔΔΗΕ με πελατοκεντρική νοοτροπία Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Τώρα διαβάζετε το άρθρο Οκταποδάς: Εκσυγχρονισμός, ψηφιοποίηση και αναδιοργάνωση του ΔΕΔΔΗΕ με πελατοκεντρική νοοτροπία η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2019/04/blog-post_8822.html

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε δωρεάν ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

Related Posts :

0 Response to "Οκταποδάς: Εκσυγχρονισμός, ψηφιοποίηση και αναδιοργάνωση του ΔΕΔΔΗΕ με πελατοκεντρική νοοτροπία"

Δημοσίευση σχολίου