Πώς η τεχνολογία βοηθά στην προσφορά πιο εξατομικευμένων ταξιδιών

Πώς η τεχνολογία βοηθά στην προσφορά πιο εξατομικευμένων ταξιδιών - Γεια σου φίλε MOVE ΣΗΜΕΡΑ ΝΕΑ, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο Πώς η τεχνολογία βοηθά στην προσφορά πιο εξατομικευμένων ταξιδιών, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΚΗ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΥΓΕΙΑ, άρθρο HEAVY, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : Πώς η τεχνολογία βοηθά στην προσφορά πιο εξατομικευμένων ταξιδιών
Σύνδεσμος : Πώς η τεχνολογία βοηθά στην προσφορά πιο εξατομικευμένων ταξιδιών

Διαβάστε επίσης


Πώς η τεχνολογία βοηθά στην προσφορά πιο εξατομικευμένων ταξιδιών




Αποτέλεσμα εικόνας για η τεχνολογία προσφορά πιο εξατομικευμένων ταξιδιών



H δημιουργία και προώθηση εξατομικευμένων ταξιδιωτικών προσφορών στους ταξιδιώτες είναι η τελευταία τάση που παρατηρείται σε μεγάλους τουριστικούς οργανισμούς όπως η TUI και η Expedia.

Γι αυτό το σκοπό χρησιμοποιείται η τεχνητή νοημοσύνη με την Expedia να πραγματοποιεί δοκιμές, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ. Περιλαμβάνεται δε η χρήση φωνητικών εντολών, με έμφαση από την Expedia στο Google Assistant έναντι της Alexa του Amazon.

Όμως πώς γίνονται εξατομικευμένες προτάσεις στους ταξιδιώτες που κάνουν κράτηση σε διαδικτυακές πλατφόρμες, όπου δεν υπάρχουν καταγεγραμμένες οι ταξιδιωτικές τους συνήθειες;Στις διαδικτυακές κρατήσεις του μέλλοντος φαίνεται οτι επικρατούν τα chatbot τα οποία απαντούν σε ερωτήσεις πελατών αυτόματα και σε περίπτωση που δεν γνωρίζουν την απάντηση προωθούν τις ερωτήσεις σε εργαζόμενο.

Η TUI επιδιώκει το συνδυασμό των online και offline υπηρεσιών της. Τα καταστήματά της συνδέονται με το TUI.com εδώ και μερικά χρόνια με το brand Kontakt Plus. Κάθε μήνα, επεξεργάζεται 40.000 ερωτήματα από ταξιδιώτες στο διαδίκτυο και τα μετατρέπει σε κρατήσεις σε μεγάλο μέρος τους.Εκτός από την ισχυρή παρουσία της σε πόλεις σε όλο τον κόσμο, στόχος της Expedia είναι να έχει μεγαλύτερη παρουσία στους προορισμούς, με συνέργειες με τοπικά ξενοδοχεία μέσω του προγράμματος συνεργασίας με τουριστικά γραφεία TAAP.

Η Expedia διαθέτει σήμερα 700.000 καταχωρήσεις ξενοδοχείων και 300.000 διαμερισμάτων. Επιπλέον, προσφέρει 1,8 εκατ. διαμερίσματα επιπλέον μέσω της θυγατρικής Homeaway. Μετά την απόκτηση της HomeAway το 2015, πραγματοποιήθηκαν τεχνολογικές προσαρμογές. 


Έτσι, το άρθρο Πώς η τεχνολογία βοηθά στην προσφορά πιο εξατομικευμένων ταξιδιών

δηλαδή όλα τα άρθρα Πώς η τεχνολογία βοηθά στην προσφορά πιο εξατομικευμένων ταξιδιών Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Τώρα διαβάζετε το άρθρο Πώς η τεχνολογία βοηθά στην προσφορά πιο εξατομικευμένων ταξιδιών η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2019/04/blog-post_6623.html

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε δωρεάν ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

Related Posts :

0 Response to "Πώς η τεχνολογία βοηθά στην προσφορά πιο εξατομικευμένων ταξιδιών"

Δημοσίευση σχολίου