trivago Industry Insights: traveler profile

trivago Industry Insights: traveler profile - Γεια σου φίλε MOVE ΣΗΜΕΡΑ ΝΕΑ, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο trivago Industry Insights: traveler profile, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΚΗ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΥΓΕΙΑ, άρθρο HEAVY, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : trivago Industry Insights: traveler profile
Σύνδεσμος : trivago Industry Insights: traveler profile

Διαβάστε επίσης


trivago Industry Insights: traveler profile





Αποτέλεσμα εικόνας για trivago Industry Insights: traveler profile




DUSSELDORF, GERMANY – trivago, a leading global hotel metasearch, shares insights into travelers’ hotel search behavior on its platform in a new report. The in-depth data analysis examines when trivago users search for a hotel, which factors narrow down their search options, what prices they pay, how much they are prepared to pay, and  their hotel-stay patterns. Key findings are accessible in a free white paper.
According to the data, a 52% majority of trivago users traveling to Europe choose destinations other than the region’s 100 most popular places, while in Oceania, the top 10 destinations account for 49% of all searches made for the continent on trivago. When looking at where travelers are coming from, domestic travel accounts for most trips in all regions. Europe in particular has the most internal travel, while North America has the most visitors from other continents. An analysis of travelers’ usage of filters to narrow down hotel preferences on trivago reveals that the price filter is the most commonly used, with 54% of users across all regions interacting with it.
The full report gives a profile of travelers in Europe, North America, Latin America, and Oceania based on data for travel in 2018. The report reveals:
  • Where travelers are going to and coming from
  • How the main types of travelers are identified
  • Which factors narrow down a traveler’s hotel search options
  • What prices travelers pay and how much they are prepared to pay
  • When travelers book, when they travel, and how long they stay
  • How to access data on a hotel’s specific audience of travelers

Tags:trivago


Έτσι, το άρθρο trivago Industry Insights: traveler profile

δηλαδή όλα τα άρθρα trivago Industry Insights: traveler profile Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Τώρα διαβάζετε το άρθρο trivago Industry Insights: traveler profile η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2019/03/trivago-industry-insights-traveler.html

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε δωρεάν ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

0 Response to "trivago Industry Insights: traveler profile"

Δημοσίευση σχολίου