Καμπάνια ΕΟΤ - Aegean Αirlines για την προώθηση Αθήνας και Θεσσαλονίκης ως προορισμών city break

Καμπάνια ΕΟΤ - Aegean Αirlines για την προώθηση Αθήνας και Θεσσαλονίκης ως προορισμών city break - Γεια σου φίλε MOVE ΣΗΜΕΡΑ ΝΕΑ, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο Καμπάνια ΕΟΤ - Aegean Αirlines για την προώθηση Αθήνας και Θεσσαλονίκης ως προορισμών city break, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΚΗ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΥΓΕΙΑ, άρθρο HEAVY, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : Καμπάνια ΕΟΤ - Aegean Αirlines για την προώθηση Αθήνας και Θεσσαλονίκης ως προορισμών city break
Σύνδεσμος : Καμπάνια ΕΟΤ - Aegean Αirlines για την προώθηση Αθήνας και Θεσσαλονίκης ως προορισμών city break

Διαβάστε επίσης


Καμπάνια ΕΟΤ - Aegean Αirlines για την προώθηση Αθήνας και Θεσσαλονίκης ως προορισμών city break







Αποτέλεσμα εικόνας για Καμπάνια ΕΟΤ - Aegean Airlines για την προώθηση Αθήνας και Θεσσαλονίκης ως προορισμών city break


Ξεκίνησε η νέα πρωτοποριακή καμπάνια του ΕΟΤ που υλοποιείται σε συνεργασία με την Αegean Airlines στο εξωτερικό,  και προωθεί δυναμικά την Αθήνα και τη  Θεσσαλονίκη ως ιδανικούς τουριστικούς προορισμούς για ολιγοήμερες διακοπές, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης 365 ημέρες το χρόνο.

Πρόκειται για μια ακόμη στοχευμένη ενέργεια από τον ΕΟΤ, στη διεθνή τουριστική προώθηση και προβολή της Ελλάδας, που εντάσσεται στον στρατηγικό σχεδιασμό του Υπουργείου Τουρισμού και των κατευθύνσεων της υπουργού  Έλενας Κουντουρά για τη δυναμική ανάπτυξη του τουρισμού πόλεως (city break), ώστε η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη να ισχυροποιήσουν τη θέση τους στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς για ολιγοήμερες διακοπές όλο το χρόνο.
 
Αποτέλεσμα εικόνας για Καμπάνια ΕΟΤ - Aegean Airlines για την προώθηση Αθήνας και Θεσσαλονίκης ως προορισμών city break
Μέσα από μία σειρά θεματικών βίντεο, προβάλλεται η ελκυστικότητα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης για ταξίδια με επίκεντρο τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τη διασκέδαση, τις ρομαντικές αποδράσεις.

Η προώθηση των βίντεο γίνεται διαδικτυακά αρχικά, με στόχο να επεκταθεί και σε άλλα μέσα, στις χώρες Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία. Η επιλογή των αγορών για την προώθηση της καμπάνιας στηρίχθηκε στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικού τους κοινού και της γεωγραφικής τους θέσης και απόστασης από την Ελλάδα, ώστε η αεροπορική πρόσβαση προς και από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, να μην ξεπερνά τις 3,5 ώρες.

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ και της Aegean Airlines, αξιοποιεί το πλέον εξελιγμένο εργαλείο προσέγγισης ταξιδιωτικού κοινού μέσω διαδικτύου (Programmatic buying), καθώς η προβολή των video / banners EOT και Aegean Airlines γίνεται απολύτως στοχευμένα στους εν  δυνάμει επισκέπτες την ίδια στιγμή που αναζητούν στο διαδίκτυο ιδέες για ολιγοήμερες διακοπές. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται πιο αποτελεσματική προβολή που στοχεύει το κατάλληλο κοινό, την κατάλληλη χρονική στιγμή και με το κατάλληλο μήνυμα.














Έτσι, το άρθρο Καμπάνια ΕΟΤ - Aegean Αirlines για την προώθηση Αθήνας και Θεσσαλονίκης ως προορισμών city break

δηλαδή όλα τα άρθρα Καμπάνια ΕΟΤ - Aegean Αirlines για την προώθηση Αθήνας και Θεσσαλονίκης ως προορισμών city break Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Τώρα διαβάζετε το άρθρο Καμπάνια ΕΟΤ - Aegean Αirlines για την προώθηση Αθήνας και Θεσσαλονίκης ως προορισμών city break η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2018/11/aegean-irlines-city-break.html

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε δωρεάν ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

Related Posts :

0 Response to "Καμπάνια ΕΟΤ - Aegean Αirlines για την προώθηση Αθήνας και Θεσσαλονίκης ως προορισμών city break"

Δημοσίευση σχολίου