Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού

Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού - Γεια σου φίλε MOVE ΣΗΜΕΡΑ ΝΕΑ, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΚΗ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΥΓΕΙΑ, άρθρο HEAVY, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού
Σύνδεσμος : Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού

Διαβάστε επίσης


Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού


Αποτέλεσμα εικόνας για Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού



Την ανάγκη μετάβασης από το τουριστικό μάρκετινγκ των πόλεων στη διαχείριση προορισμού με ολιστική αντίληψη, ώστε να κατανέμονται σωστά τα οφέλη του και να αντιμετωπίζονται σημαντικά ζητήματα όπως ο υπέρ-τουρισμός, επισήμανε ο αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ένωσης Branding περιοχών, κ. Martin Boisen μιλώντας στο συνέδριο του ΣΕΤΕ.

Όπως εξήγησε ο κ. Boisen, οι σύγχρονες πόλεις χρειάζεται να υιοθετήσουν μια αντίληψη περιοχής, και η τουριστική τους προώθηση θα πρέπει να αποτελεί τμήμα της, να προσαρμόζεται σε αυτή και να την εκφράζει.Το brand του προορισμού, τόνισε, δε μπορεί να απομονώνεται και να διαφέρει από τις εμπειρίες που προσφέρει ένα μέρος στους κατοίκους, τους επαγγελματίες και τους επισκέπτες του.

Αντίθετα, μια πόλη, όπως είπε, αντί να θεωρείται απλώς ένα brand θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως τόπος που προσφέρει εμπειρίες. “Οι περιοχές δεν χρειάζονται brand, είναι brand από μόνες τους. Ας τις διαχειριστούμε ως τέτοιες», είπε χαρακτηριστικά. Για το ζήτημα του υπέρ-τουρισμού, ο κ. Boisen τόνισε ότι οι πόλεις θα πρέπει να είναι σε θέση να ξεκαθαρίσουν τι επιθυμούν να κερδίσουν από τον τουρισμό και να έχουν σαφή εικόνα των αξιών που επιθυμούν να προωθήσουν.

 Μεγάλοι προορισμοί πόλης, όπως το Άμστερνταμ και η Βαρκελώνη έχουν θέσει περιορισμούς για την αντιμετώπιση του φαινομένου. Όμως το ζητούμενο δεν είναι να μειωθούν οι τουρίστες, αλλά να γίνει σωστή διαχείριση της περιοχής περνώντας από την εποχή του destination marketing στην εποχή του destination management.

Αναγκαία κρίνεται ακόμη η συνεργασία των οργανισμών διαχείρισης προορισμών (DMO) με την τουριστική βιομηχανία καθώς ο επιτυχημένος τουριστικά προορισμός θα πρέπει να προσαρμόζεται στα προϊόντα που προσφέρουν οι μεγάλες τουριστικές επιχειρήσεις αλλά και να προσφέρει έμπνευση για αυτά.

Επιπλέον, στις καμπάνιες διαχείρισης προορισμών, τόνισε ότι χρειάζεται να προβάλλονται σύμβολα που διηγούνται την ιστορία της περιοχής και παραπέμπουν στις εμπειρίες που μπορεί να αποκομίσει ο επισκέπτης της.


Έτσι, το άρθρο Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού

δηλαδή όλα τα άρθρα Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Τώρα διαβάζετε το άρθρο Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2018/10/blog-post_944.html

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε δωρεάν ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

Related Posts :

0 Response to "Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού"

Δημοσίευση σχολίου