Τουρισμός: Οι 6 τάσεις στα ταξίδια των Millennials και Gen Z ταξιδιωτών

Τουρισμός: Οι 6 τάσεις στα ταξίδια των Millennials και Gen Z ταξιδιωτών - Γεια σου φίλε MOVE ΣΗΜΕΡΑ ΝΕΑ, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο Τουρισμός: Οι 6 τάσεις στα ταξίδια των Millennials και Gen Z ταξιδιωτών, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΚΗ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΥΓΕΙΑ, άρθρο HEAVY, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : Τουρισμός: Οι 6 τάσεις στα ταξίδια των Millennials και Gen Z ταξιδιωτών
Σύνδεσμος : Τουρισμός: Οι 6 τάσεις στα ταξίδια των Millennials και Gen Z ταξιδιωτών

Διαβάστε επίσης


Τουρισμός: Οι 6 τάσεις στα ταξίδια των Millennials και Gen Z ταξιδιωτών










Αποτέλεσμα εικόνας για Τουρισμός: Οι 6 τάσεις στα ταξίδια των Millennials και Gen Z ταξιδιωτών

Tα online τουριστικά γραφεία (ΟΤΑ) είναι η δημοφιλέστερη επιλογή όσον αφορά την πραγματοποίηση κρατήσεων για πτήσεις και διαμονή ανάμεσα στους ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας και τους φοιτητές (millennial και gen Z).
Αυτό έδειξε έρευνα της Ταξιδιωτικής Συνομοσπονδίας WYSE σε 57.000 ταξιδιώτες ηλικίας κάτω των 30 ετών, σύμφωνα με την οποία οι ηλικίες αυτές έκαναν το 2017 κράτηση για το 40% των πτήσεων και το 47% της διαμονής μέσω ΟΤΑ.
Δημοφιλέστερες ιστοσελίδες για κράτηση πτήσης ήταν οι Expedia, STA Travel, Skyscanner και StudentUniverse, ενώ η Booking.com ήταν κορυφαία στις κρατήσεις διαμονής – ακολούθησαν οι Hostelworld, Airbnb και Expedia.
Πάνω από το 80% των κρατήσεών τους πραγματοποιήθηκαν στο διαδίκτυο το 2017, με αυξανόμενο αριθμό να πραγματοποιείται από φορητές συσκευές και κανάλια social media.
Παρόλ’ αυτά, η πλειονότητα των πωλήσεων για πτήσεις και διαμονή συνεχίζει να ολοκληρώνεται μέσω υπολογιστή, παρότι η αναλογία κρατήσεων μέσω κινητών ή τάμπλετ είναι υψηλότερη για ξεναγήσεις και εκδρομές.
Μέσα από την έρευνα προκύπτουν 6 ταξιδιωτικές τάσεις για τους ταξιδιώτες millennial και gen Z….


1. Που κατευθύνονται οι επιπλέον δαπάνες στα ταξίδια

Οι επιπλέον αγορές που κυριαρχούν στις διακοπές για αυτούς τους ταξιδιώτες προσανατολίζονται στις εμπειρίες. Το 37% είναι πρόθυμο να δαπανήσει επιπλέον για εμπειρίες φαγητού και ποτού ενώ τελευταίες στις προτιμήσεις είναι οι παραδοσιακές πολυτελείς υπηρεσίες όπως η αναβάθμιση θέσης στην πτήση.
Από το 2012 καταγράφεται αύξηση 26% στις προτιμήσεις για δραστηριότητες στον προορισμό, και ως εκ τούτου, η προσθήκη μοναδικών στοιχείων στο βασικό ταξίδι μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική από την ανάπτυξη πολυτελών προϊόντων για τους millennials.


2. Μεγαλύτερη πληροφόρηση και χρήση των ΟΤΑ

Ενώ η οικογένεια και οι φίλοι συνεχίζουν να είναι η κύρια πηγή πληροφόρησης για ταξίδια το 2017, η σημασία των social media και των ιστοσελίδων σύγκρισης τιμών αυξήθηκε σημαντικά από το 2012.
Πριν μια δεκαετία, τα παραδοσιακά τουριστικά γραφεία είχαν μερίδιο 70% στο σύνολο κρατήσεων από άτομα νεαρής ηλικίας. Το 2017 μεγάλο μέρος του μεριδίου αυτού μεταφέρθηκε στα ΟΤΑ και στο διαδίκτυο.
Οι πλατφόρμες κρατήσεων θα είναι κρίσιμης σημασίας για τους ταξιδιώτες της νέας γενιάς καθώς έχουν μεγαλώσει με ψηφιακές συσκευές.


3. Κορυφαίοι προορισμοί

Παρότι παραμένουν περίπου οι ίδιοι σε σύγκριση με το 2012, υπάρχουν αλλαγές. Ενώ οι ΗΠΑ παραμένουν κορυφαίος προορισμός, έχασαν μερίδιο, και η Αυστραλία μπήκε στους 10 πρώτους για πρώτη φορά μέσα σε μια δεκαετία.
Οι ταξιδιώτες αυτοί αναζητούν κλασικούς αλλά και πιο ψαγμένους προορισμούς. Έτσι, οι μακρινοί προορισμοί πρέπει να επανεξετάσουν τον τρόπο προσέλκυσης ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας που κάνουν ταξίδια μεγάλης διαμονής για σπουδές, συντομότερα ταξίδια και πολιτιστικό τουρισμό.


4. Η άνθιση του ψηφιακού νομαδισμού

Το 2017, μόλις το 0,6% των ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας θεώρησαν το στυλ διακοπών τους ως «ψηφιακός νομάδας» σε σχέση με πιο παραδοσιακά πρότυπα διακοπών, όπως ο backpacker. Ωστόσο το ποσοστό αυτό αντιπροσωπεύει 1,8 εκατ. ταξίδια.
Οι ψηφιακοί νομάδες κάνουν μεγάλη χρήση της Airbnb (το 56% τη χρησιμοποίησε στο τελευταίο ταξίδι), τείνουν να αγοράζουν αεροπορικά εισιτήρια στο διαδίκτυο (85%) και χρησιμοποιούν τα ΟΤΑ για κράτηση διαμονής (55%).
Οι ταξιδιώτες αυτοί τείνουν 3 φορές σε σχέση με τους υπόλοιπους να χρησιμοποιούν χώρους εργασίας και γι’ αυτό απαιτούν γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο, ενώ επηρεάζουν και άλλους ταξιδιώτες της ηλικίας τους μέσα από συμβουλές lifestyle σε blogs στο διαδίκτυο.


5. Τα κλειδιά για την ικανοποίηση των ταξιδιωτών αυτών

Αυτά είναι, όπως προκύπτουν από τους ίδιους, ο προορισμός, η διάρκεια των διακοπών και οι δραστηριότητες.
Η ικανοποίηση κορυφώνεται στις διακοπές ενός μήνα, όμως αύξηση της ικανοποίησης καταγράφεται και στα ταξίδια από 3 έως 6 μήνες. Όσο περισσότερες δραστηριότητες και εμπειρίες έχουν στον προορισμό, τόσο ανεβαίνει το επίπεδο ικανοποίησής τους. Τα ταξίδια στο Μεξικό, την Ιαπωνία, την Ινδονησία και το Περού φαίνεται ότι αφήνουν τους ταξιδιώτες αυτούς με τα υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης.


6. Η Generation Z είναι το μέλλον των ταξιδίων

Η Gen Z προοδευτικά θα γίνει η μεγαλύτερη γενιά καταναλωτών μέχρι το 2020.
Φέρνουν το δικό τους άρωμα στην αγορά ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας. Για παράδειγμα, τείνουν στον ίδιο βαθμό με την generation Y να κάνουν διαδικτυακές κρατήσεις. Ωστόσο χρησιμοποιούν λιγότερο ΟΤΑ. Οι Gen Z είναι επίσης πιο κοινωνικοί από τους millennials και τείνουν να επιδιώκουν μεγαλύτερη σύνδεση με τους ντόπιους.








Έτσι, το άρθρο Τουρισμός: Οι 6 τάσεις στα ταξίδια των Millennials και Gen Z ταξιδιωτών

δηλαδή όλα τα άρθρα Τουρισμός: Οι 6 τάσεις στα ταξίδια των Millennials και Gen Z ταξιδιωτών Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Τώρα διαβάζετε το άρθρο Τουρισμός: Οι 6 τάσεις στα ταξίδια των Millennials και Gen Z ταξιδιωτών η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2018/09/6-millennials-gen-z.html

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε δωρεάν ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

Related Posts :

0 Response to "Τουρισμός: Οι 6 τάσεις στα ταξίδια των Millennials και Gen Z ταξιδιωτών"

Δημοσίευση σχολίου