τίτλος : Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων
Σύνδεσμος : Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων
Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων
Το τι κάνει κανείς στο κρεβάτι του είναι απόλυτο δικαίωμά του. Έκαστος έχει το απόλυτο δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό αρκεί να μην προσβάλει άλλους. Το «Gay Pride», μια αμφιλεγόμενη διεθνής εκδήλωση, με αρκούντως «ύποπτα» τα κίνητρα των εμπνευστών – τι άλλο να πεις όταν βλέπεις πρεσβείες μεγάλων χωρών να συμμετάσχουν σύσσωμες με τους πρέσβεις επικεφαλής – πραγματοποιήθηκε για μια ακόμη φορά χθες στην Αθήνα και η Βουλή φωταγωγήθηκε στα χρώματα της σημαίας της «κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ».
Γιατί; Διότι οι άνθρωποι αυτοί είναι καταπιεσμένοι και πρέπει να παρελάσουν για να νιώσουν υπερήφανοι. Πρώτο φάουλ; Αν περιμένεις να νιώσεις υπερήφανος-υπερήφανη μια φορά τον χρόνιο φωνάζοντας «παρούσα» κάτι δεν πάει καλά… γενικώς.
Δηλαδή μόνο η σεξουαλική καταπίεση μετράει; Και δηλαδή γιατί πρέπει να σεβαστούμε κάποιους που δηλώνουν διαφορετικοί; Όλοι είμαστε διαφορετικοί. Προσωπικά απεχθανόμαστε τις μπάμιες. Να κάνουμε μάλλον μια πορεία και όσοι δεν χωνεύουν τις μπάμιες για να τονίσουν τη διαφορετικότητά τους. (ΟΧΙ κύριοι, τις έφαγα μια φορά από τους κουμπάρους μου με ινδικό κάρυ στον φούρνο και έγλυφα τα δάχτυλά μου, μάλλον ΑΣΧΕΤΟ αυτό)
Που κολλάει με τα δικαιώματά σας η λοιδορία προς αγίους και θρησκευτικά σύμβολα της Ορθοδοξίας η οποία καλώς ή κακώς ακολουθείται από πολύ μεγάλο αριθμό Ελλήνων – και όχι μόνο – πολιτών; Και γιατί, αφού είστε τόσο μάγκες και… ανατρεπτικοί δεν βάλατε κανένα φουστανάκι να λοιδορεί το προφήτη και το κοράνι, αλλά ένα φάντασμα μεταξύ σας φόρεσε φουστάνι το οποίο στο ύψος των… αρχείων του είχε έναν άγιο;
Να συμπεράνουμε ότι την ανοχή των δυτικών κοινωνιών όχι μόνο δεν την στερείστε αλλά την καταχράστε σε βάρος των υπολοίπων; Αγαπητέ -ειλικρινά- ΛΟΑΤΚΙ, μπορείς να κάνεις ότι σου γουστάρει, είναι δικό σου πρόβλημα. Γίνεσαι όμως ανακόλουθος προς τις ίδιες τις αρχές που υποτίθεται πρεσβεύεις και για τις οποίες υποτίθεται αγωνίζεσαι.
Δεν μπορείς όμως αγαπητέ ΛΟΑΤΚΙ να παίζεις με σύμβολα και πεποιθήσεις που αδυνατείς ή δε επιθυμείς να κατανοήσεις. Εκτός κι αν γουστάρεις σύγκρουση για να βρίσκεσαι στην επικαιρότητα και να γεμίζεις τη μίζερη και ενίοτε καταθλιπτική ζωή σου (προφανώς δεν έχεις την αποκλειστικότητα σε αυτό). Μετά όμως θα κατηγορείς όλους τους άλλους για την όποια Χρυσή Αυγή.
Άμα σου την πέσουν, εμείς που μας βρίζεις θα υπερασπίζαμε το δικαίωμά σου να ζεις με ασφάλεια, παρότι διαφωνούμε με πολλά από όσα κάνεις και αρκετά από αυτά που διεκδικείς. Με τι καρδιά να το κάνουμε όμως, όταν από μόνος σου φροντίζεις να προσφέρεις απλόχερα προσχήματα να σου την πέσουν και αντικίνητρα στο να σε υπερασπίσουν;
Ας βάλουμε λοιπόν από κάτω το σημερινό πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «ΕΣΤΙΑ». Ίσως αντιληφθείς ότι εκεί που υπάρχει πραγματικά «pride» δε χρειάζεται καθόλου διαφήμιση και πορείες. Πέρασαν αιώνες και δε χρειάζεται να σου πουν τίποτα για να τους θυμάσαι.
Σκέφτηκες ποτέ ότι την άνεσή σου να κάνεις τον καραγκιόζη κάθε χρόνο (διότι δεν παρελαύνεις απλώς) το οφείλεις στη θυσία κάποιων που θυσιάστηκαν για να μιλάς και μόνο για δικαιώματα; Κι αυτά θέλουν υπεράσπιση για να διατηρηθούν. Γιατί όμως να ασχολούμαστε με σένα και όχι με αυτούς στη φωτογραφία που ακολουθεί;
ΠΗΓΗ
Έτσι, το άρθρο Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων
δηλαδή όλα τα άρθρα Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.
Τώρα διαβάζετε το άρθρο Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2018/06/pride.html

0 Response to "Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων"
Δημοσίευση σχολίου