Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων

Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων - Γεια σου φίλε MOVE ΣΗΜΕΡΑ ΝΕΑ, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΚΗ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΥΓΕΙΑ, άρθρο HEAVY, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων
Σύνδεσμος : Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων

Διαβάστε επίσης


Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων



Το τι κάνει κανείς στο κρεβάτι του είναι απόλυτο δικαίωμά του. Έκαστος έχει το απόλυτο δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό αρκεί να μην προσβάλει άλλους. Το «Gay Pride», μια αμφιλεγόμενη διεθνής εκδήλωση, με αρκούντως «ύποπτα» τα κίνητρα των εμπνευστών – τι άλλο να πεις όταν βλέπεις πρεσβείες μεγάλων χωρών να συμμετάσχουν σύσσωμες με τους πρέσβεις επικεφαλής – πραγματοποιήθηκε για μια ακόμη φορά χθες στην Αθήνα και η Βουλή φωταγωγήθηκε στα χρώματα της σημαίας της «κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ».
Γιατί; Διότι οι άνθρωποι αυτοί είναι καταπιεσμένοι και πρέπει να παρελάσουν για να νιώσουν υπερήφανοι. Πρώτο φάουλ; Αν περιμένεις να νιώσεις υπερήφανος-υπερήφανη μια φορά τον χρόνιο φωνάζοντας «παρούσα» κάτι δεν πάει καλά… γενικώς.
Δηλαδή γιατί δεν καθιερώνουμε και μια ετήσια παρέλαση για τους άσχημους στρέιτ που δεν μπορούν να βρουν ταίρι; Είναι λιγότερο καταπιεσμένοι νομίζετε; Γιατί όχι μια πορεία για τους Ρομά; Γιατί όχι μια πορεία για τους Βορειοηπειρώτες; Μήπως αυτοί δεν ξέρουν στο πετσί τους τι σημαίνει καταπίεση;
Δηλαδή μόνο η σεξουαλική καταπίεση μετράει; Και δηλαδή γιατί πρέπει να σεβαστούμε κάποιους που δηλώνουν διαφορετικοί; Όλοι είμαστε διαφορετικοί. Προσωπικά απεχθανόμαστε τις μπάμιες. Να κάνουμε μάλλον μια πορεία και όσοι δεν χωνεύουν τις μπάμιες για να τονίσουν τη διαφορετικότητά τους. (ΟΧΙ κύριοι, τις έφαγα μια φορά από τους κουμπάρους μου με ινδικό κάρυ στον φούρνο και έγλυφα τα δάχτυλά μου, μάλλον ΑΣΧΕΤΟ αυτό)
Και ας πούμε ότι τα αντιπαρερχόμαστε όλα αυτά. ΟΚ αδέρφια, είστε διαφορετικοί, είστε παρούσες, μαγκιά σας και καμάρι σας. Γιατί όμως εσείς που κόπτεστε για τα δικαιώματα δεν σέβεστε και τα δικά μας και προσβάλετε για παράδειγμα βάναυσα, το θρησκευτικό αίσθημα;
Που κολλάει με τα δικαιώματά σας η λοιδορία προς αγίους και θρησκευτικά σύμβολα της Ορθοδοξίας η οποία καλώς ή κακώς ακολουθείται από πολύ μεγάλο αριθμό Ελλήνων – και όχι μόνο – πολιτών; Και γιατί, αφού είστε τόσο μάγκες και… ανατρεπτικοί δεν βάλατε κανένα φουστανάκι να λοιδορεί το προφήτη και το κοράνι, αλλά ένα φάντασμα μεταξύ σας φόρεσε φουστάνι το οποίο στο ύψος των… αρχείων του είχε έναν άγιο;
Να συμπεράνουμε ότι την ανοχή των δυτικών κοινωνιών όχι μόνο δεν την στερείστε αλλά την καταχράστε σε βάρος των υπολοίπων; Αγαπητέ -ειλικρινά- ΛΟΑΤΚΙ, μπορείς να κάνεις ότι σου γουστάρει, είναι δικό σου πρόβλημα. Γίνεσαι όμως ανακόλουθος προς τις ίδιες τις αρχές που υποτίθεται πρεσβεύεις και για τις οποίες υποτίθεται αγωνίζεσαι.
Δε δικαιούσαι όμως να παίζεις με ό,τι δεν πιστεύεις, να λοιδορείς την πίστη ενός άλλου συμπολίτη σου και μετά να ζητάς από την κοινωνία σεβασμό. Μπορείς να είσαι όσο παρούσα σου κάνει κέφι και να αιτείσαι ό,τι θες. Πολλώ δε μάλλον όταν υπάρχουν πολιτικοί απατεώνες σαν μερικούς από αυτούς που σου μίλησαν στο Σύνταγμα και σε μετέτρεψαν σε όργανο των πολιτικών τους επιδιώξεων, τάζοντας, παρότι κυβερνούν, άρα θα μπορούσαν απλά να νομοθετούσαν.
Δεν μπορείς όμως αγαπητέ ΛΟΑΤΚΙ να παίζεις με σύμβολα και πεποιθήσεις που αδυνατείς ή δε επιθυμείς να κατανοήσεις. Εκτός κι αν γουστάρεις σύγκρουση για να βρίσκεσαι στην επικαιρότητα και να γεμίζεις τη μίζερη και ενίοτε καταθλιπτική ζωή σου (προφανώς δεν έχεις την αποκλειστικότητα σε αυτό). Μετά όμως θα κατηγορείς όλους τους άλλους για την όποια Χρυσή Αυγή.
Άμα σου την πέσουν, εμείς που μας βρίζεις θα υπερασπίζαμε το δικαίωμά σου να ζεις με ασφάλεια, παρότι διαφωνούμε με πολλά από όσα κάνεις και αρκετά από αυτά που διεκδικείς. Με τι καρδιά να το κάνουμε όμως, όταν από μόνος σου φροντίζεις να προσφέρεις απλόχερα προσχήματα να σου την πέσουν και αντικίνητρα στο να σε υπερασπίσουν;
Ας βάλουμε λοιπόν από κάτω το σημερινό πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «ΕΣΤΙΑ». Ίσως αντιληφθείς ότι εκεί που υπάρχει πραγματικά «pride» δε χρειάζεται καθόλου διαφήμιση και πορείες. Πέρασαν αιώνες και δε χρειάζεται να σου πουν τίποτα για να τους θυμάσαι.
Σκέφτηκες ποτέ ότι την άνεσή σου να κάνεις τον καραγκιόζη κάθε χρόνο (διότι δεν παρελαύνεις απλώς) το οφείλεις στη θυσία κάποιων που θυσιάστηκαν για να μιλάς και μόνο για δικαιώματα; Κι αυτά θέλουν υπεράσπιση για να διατηρηθούν. Γιατί όμως να ασχολούμαστε με σένα και όχι με αυτούς στη φωτογραφία που ακολουθεί;


ΠΗΓΗ


Έτσι, το άρθρο Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων

δηλαδή όλα τα άρθρα Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Τώρα διαβάζετε το άρθρο Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2018/06/pride.html

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε δωρεάν ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

0 Response to "Καταπατώντας με “PRIDE” τα δικαιώματα των άλλων"

Δημοσίευση σχολίου