Νίκο Κοτζιά… ουδέν λάθον αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου

Νίκο Κοτζιά… ουδέν λάθον αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου - Γεια σου φίλε MOVE ΣΗΜΕΡΑ ΝΕΑ, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο Νίκο Κοτζιά… ουδέν λάθον αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΚΗ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΥΓΕΙΑ, άρθρο HEAVY, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : Νίκο Κοτζιά… ουδέν λάθον αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου
Σύνδεσμος : Νίκο Κοτζιά… ουδέν λάθον αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου

Διαβάστε επίσης


Νίκο Κοτζιά… ουδέν λάθον αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου


Αναβολή μερικών ωρών στην τελική ανακοίνωση αναφορικά με το τι έχει συμφωνηθεί ανάμεσα στην Αθήνα και τα Σκόπια. Η διαφορά ώρας με τις Ηνωμένες Πολιτείες όπου βρίσκεται ο ειδικός διαμεσολαβητής, Μάθιου Νίμιτς, επιβάλει την αναμονή για μια πιο ανθρώπινη ώρα, να ξυπνήσει και να ενημερωθεί προτού γίνουν ανακοινώσεις.

Σύμφωνα με όσα είπε ο χθες ο υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Κοτζιάς, η συμφωνία θα περιλαμβάνει και «μακεδονική γλώσσα», υποτίθεται με τρόπο που θα διευκρινίζει πέραν πάσης αμφισβήτησης τη σλαβική της προέλευση. Κάθε ώρα που περνάει σα να πάμε και πιο πίσω…

Πιο χαλαρή εμφανίζεται η ελληνική πλευρά και στο ζήτημα των ταυτοτήτων που θα χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό της ΠΓΔΜ. Άρα, στα δημόσια έγγραφα που θα έχουν οι γείτονες στα χέρια τους, θα τους υπενθυμίζει ότι έμαθαν να θεωρούν τους εαυτούς τους… απογόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Αυτό δεν είναι «νόθευση» του erga omnes; Εάν μάλιστα εισέλθουν στην ΕΕ τα Σκόπια, γιατί να μη διεκδικήσουν να ταξιδεύουν και με τις ταυτότητες στο εσωτερικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως το κάνουμε κι εμείς, όχι δηλαδή με διαβατήριο;

Οι κυβερνητικοί υποστηρίζουν ότι η χώρα θα έχει «όπλα» να μπλοκάρει ενδεχόμενες κακές εξελίξεις. Ο απλός κόσμος, από την εμπειρία του κατανοεί μάλλον το… «ουδέν λάθον αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου»…


ΠΗΓΗ


Έτσι, το άρθρο Νίκο Κοτζιά… ουδέν λάθον αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου

δηλαδή όλα τα άρθρα Νίκο Κοτζιά… ουδέν λάθον αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Τώρα διαβάζετε το άρθρο Νίκο Κοτζιά… ουδέν λάθον αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2018/06/blog-post_257.html

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε δωρεάν ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

0 Response to "Νίκο Κοτζιά… ουδέν λάθον αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου"

Δημοσίευση σχολίου