τίτλος : The creature (το πλάσμα)
Σύνδεσμος : The creature (το πλάσμα)
The creature (το πλάσμα)
Μην φανταστείτε βεβαίως τίποτα αντάξιο του Πλάτωνος - έτσι μερικές φρασούλες από ένα λεξιλόγιο το πολύ 100-150 λέξεων, αρκετό ωστόσο για να "περνάει" τα μηνύματα του στους βασιβουζούκους θεατές των καθεστωτικών τηλεοράσεων, όπου το καλούν τα νεοταξίτικα παπαγαλάκια, κατά συρροή και κατ' εξακολούθηση.
Το περίεργο με τούτο το ον, είναι ότι αρνείται πως διαθέτει φύλο επιμένοντας να το ονοματίζουν πάντοτε με το ουδέτερο άρθρο: "το".
Πως λέμε δηλαδή: "το πλάσμα"; The creature στην ιδιολεκτο των θριλερ;
Ένα τέτοιο πράγμα...
Μάλιστα για να κάμει ακόμα πιο φανερή στους χαχόλους που το ακούουν και το εισ-ακούουν [για να μην πω το υπ-ακούουν] την πλήρη άρνηση οποιασδήποτε συλλογικής ταυτότητας, αυτοαποκαλείται: Jason-Αντιγόνη, υπονοώντας τοιουτοτρόπως ότι δεν διαθέτει ούτε εθνική, ούτε γλωσσική, ούτε θρησκευτική ταυτότητα.
Είναι απλώς ένα "πλάσμα"
The creature, όπως θα αποκαλούνται στον θαυμαστό νεοταξίτικο κόσμο του μέλλοντος μας, οι πρώην άνθρωποι...
Το "πλάσμα" με ένα ομοειδές "πλασματάκι"
Συλλογιστείτε ποσα τετοια "πλασματακια" θα κατασκευαστουν, οταν τα "πλασματα"
θα υιοθετουν παιδακια για να τα μετατρεψουν σε creatures
Μια κοινωνια θριλερ, ρε πουστη μου
Το πλάσμα λοιπόν δεν διαθέτει αυτό που ονομάζουν οι μεταμοντέρνες ψυχολόγες: "έμφυλη ταυτότητα". Είναι δηλαδή ά-φυλο, όπως παραδείγματος χάριν το παγωτό.
Ωστόσο γεννάται το ερώτημα, αν μπορεί να υπάρξει έμβιο ον, δίχως τη συλλογική ταυτότητα του φύλου, σε μια Φύση, την οποία δεν δημιουργήσαμε εμείς παρότι εμείς οι μικροί και αλαζόνες άνθρωποι, απαιτούμε ενίοτε να καθορίζουμε τους νόμους της!
Και επιμένω για την έμφυλη ταυτότητα στα έμβια όντα, επειδή έμβιος οργανισμός σημαίνει ζωντανός οργανισμός. Αλλά η δημιουργία της ζωής, από τον καιρό του αρχέγονου Χάους μέχρι σήμερα, ήταν πάντοτε μια διαδικασία ένωσης των δύο αντιθέτων φύλων: αρσενικού και θηλυκού, έστω και αν οι πολύ περιορισμένοι νόες μας και τα ακόμα πιο περιορισμένα αισθητήρια μας, είναι αδύνατο να ξεχωρίσουν το αρσενικό από το θηλυκό στοιχείο, σε πολλές φυσικές διαδικασίες.
Σύμφωνα βεβαίως με μια αριστεροκοινωνιομπουρδολογική ερμηνεία της Φύσης, υπάρχουν "πράγματι" ζωντανά όντα, που είναι ερμαφρόδιτα, όπως λόγου χάριν οι γυμνοσάλιαγκες. Συνεπώς οι γυμνοσάλιαγκες μπορούν να χαρακτηριστούν ως Jason-Αντιγόνες ή [πιο σωστά] το Jason-Αντγόνη να χαρακτηριστεί ως είδος γυμνοσάλιαγκα.
Ωστόσο, οι γυμνοσάλιαγκες μπορεί μεν να λειτουργούν εναλλάξ με τα θηλυκά ή τα αρσενικά τους γεννητικα οργανα, εφοσον τα διαθετουν και τα δυο, αυτο ομως δεν σημαινει διολου οτι ειναι αφυλοι. Απλως είναι ερμαφρόδιτοι οργανισμοί, διότι περιέχουν και αρσενικά και θηλυκά γεννητικά όργανα.
Το πλάσμα όμως δεν διαθέτει και τα δύο αντίθετα γεννητικά όργανα, παρά μονον το αρσενικό!
Αν διέθετε άλλωστε και το θηλυκό θα μπορούσε μια χαρά να γεννησει ενα δικο του παιδακι, έστω και από τον κώλο, αντί να τρέχει στα θεωρεία της βουλής και στις τηλεοράσεις, για να του αναγνωριστεί το δικαίωμα, να υιοθετεί παιδιά αλλωνών.
Συνεπώς δεν πρόκειται ουσιαστικά για άφυλο πλάσμα αλλά μόνο για ένα μάλλον αποτυχημένο αρσενικό, που φαντασιώνεται ότι η Δημιουργία είναι ένα απέραντο μπουρδέλο, στο οποίο κάμουν κουμάντο οι νταβαντζήδες της Νεας Ταξης και όχι ο Θεός...
Jason-Αντιγονη
Όπως λέμε δηλαδή: Mitsus-Γαρούφω
Αγγλοελληνιστί κι απανω τουρλα.
Πολυ tragik, ρε pusti μου...
Περαν όμως από την απλή λογική διαπίστωση, ότι στην Φύση [νοούμενη με την αρχαιοελληνική της σημασία ως Πεδίον της Ύπαρξης και όχι αποκλειστικά ως περιβάλλον] δεν νοείται η ύπαρξη έμβιου όντος χωρίς έμφυλη ταυτότητα, ακόμα και αν μιλάμε για ερμαφροδιτισμό, υφίσταται και η αριστεροθολοκουλτουριάρικη άποψη, που θέλει την έμφυλη ταυτότητα να είναι αποκλειστικά αποτέλεσμα μιας εξελικτικής κοινωνικής διαδικασίας [προτσές] και όχι μια παγκόσμια σταθερά, που καθορίζει την πιο αρχέγονη συλλογική ταυτότητα του ανθρώπου.
Οι φεμινιστόκαυλες ανθρωποκοινωνιολόγες μάλιστα διαφορίζουν το λεγόμενο "κοινωνικό" φύλο [gender] από το βιολογικό φύλο [sex]. Ισχυρίζονται δε ότι το αρσενικό ή το θηλυκό είναι κοινωνικοί ρόλοι [genders] στους οποίους εθίζονται οι άνθρωποι από γεννησιμιού τους. Αν αλλαξουν οι κοινωνικοοικονομικες συνθηκες, τοτε αλλαζουν και οι ρολοι των φυλων και ολα οσα γνωριζουμε για το αρσενικο ή το θηλυκο ανατρεπονται...
Βάσει αυτης της βιοψυχικης θεωρίας, το πασα ένα creature φρονεί ότι μπορεί να απεκδυθεί τη συλλογικη ταυτοτητα του φυλου, που ετσι κι αλλιως το εφοδιασε ο Θεος! Και δεν ομιλώ φυσικά περί ομοφυλοφιλίας, διότι στην ομοφυλοφιλία οι ομόφυλοι εραστές αναγνωρίζουν ξεκαθαρα ότι διαθετουν φύλο, ωστόσο η σεξουαλική τους επιλογή στοχεύει κυρίως στο ίδιο φύλο.
Κάθε άλλο παρά ομοφυλόφιλο λοιπόν μπορεί να χαρακτηριστεί το πάσα ένα Jason-Αντιγόνη κι ευτυχώς δηλαδή, διότι θα ξεφτιλίζονταν και η ομοφυλοφιλία ως σεξουαλική επιλογή.
Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με την πανάρχαια [και ενίοτε κοινωνικά θεσμισμένη] σεξουαλική επιλογή της ομοφυλοφιλίας αλλά με τη μεταμοντέρνα και νεοταξίτικη ολική άρνηση, κάθε είδους συλλογικής ταυτότητας, αρχίζοντας από την πλεον αργέχονη, του φύλου.
Το πλάσμα μας δεν είναι ούτε ένας άνδρας που γουστάρει άνδρες, ούτε μια γυναίκα που γουστάρει γυναίκες, ούτε καν ένας άνδρας με ιδιαίτερα διευρυμένα σεξουαλικά γούστα [όπως λόγου χάριν ο Ιούλιος Καίσαρ]
Είναι απλώς το "πλάσμα" που όμοιο του σε κενότητα και παραφροσύνη, δεν έχει ξαναεμφανιστεί στην ιστορία των έμβιων όντων.
Ένα βιολογικό, φυλετικό, κοινωνικό και πολιτισμικό Μη Ουδέν [Μηδέν] δηλαδή, που ψελιζει κακοκατανοημένες νεοταξίτικες μπουρδολογίες
Εδώ το πλάσμα αναφέρεται στον φεμινισμό, που ωστόσο αφορά το γυναικείο φύλο το οποίο αρνείται...
Τρικυμία σε κάθε κεφάλι [και στο απανου και στο κατου...]
Κι επανέρχομαι στην μεταμοντέρνα θεωρία του sex και του gender, που έχει ζαλίσει τους ημιμαθείς της κοινωνιολογίας σε τέτοιο βαθμό, ώστε να φαντασιώνονται πως μπορούν να "αρνηθούν" το φύλο τους, όπως θα αρνούνταν έναν ρόλο σε μια θεατρικη παρασταση!
Η συζήτηση περί παγκόσμιων και αρχέγονων διαδικασιών που είναι ανεξάρτητες από τις διαφορετικές κοινωνικοοικονομικές ή περιβαλλοντικές συνθήκες των κοινωνιών, είναι ξέρετε πολύ παλιά. Η ανθρωπότητα δεν περίμενε τον Μαρξ για να συνειδητοποιήσει ότι κάποιες κοινωνικές, οικονομικές ή ψυχικές διαδικασιες, πιθανόν να εξαρτώνται άμεσα από τις συνθήκες που κυριαρχούν σε μια δεδομένη ιστορικη στιγμή και σε μια συγκεκριμενη κοινωνια.
Τα περιφημα "ουνιβερσαλια" του Μεσαιωνα σήμαιναν ακριβως τις διαδικασίες ή τις κατηγοριες εκεινες, που ειναι διαχρονικες και παγκοσμιες και δεν εξαρτωνται απο την διαλεκτικη εξελιξη, ειτε των κοινωνιών, είτε του περιβαλλοντος.
Από τότε λοιπόν, από την εποχή του Αβελάρδου και του Σπινόζα, οι Ευρωπαίοι στοχαστές είχαν θέσει τα ζητήματα της διαχρονικότητας και της παγκοσμιότητας και ειχαν επανα-ανακαλύψει τα διδαγματα των προσωκρατικών, στα οποία ήδη εμπεριέχονται τα σπερματα των κοινωνιολογικών και φιλοσοφικών θεωριών της δικιάς μας εποχής.
Η ταυτότητα του φύλου λοιπόν και η συνειδητοποίηση ότι στη Φύση [πάντα με την αρχαιοελληνική της έννοια] δεν νοείται Ζωή χωρίς την ταυτόχρονη δημιουργική συλ-λειτουργία των δύο αντιθέτων φύλων, είναι ένα απο τα πολύ λίγα πράγματα στα οποία συγκλίνουν σχεδόν όλες οι στοχαστικές σχολές της ανθρώπινης Σοφίας.
Το πρώτο και πιο αδιαμφισβήτητο "ουνιβερσάλιο" [παγκόσμια διαχρονική αρχή] είναι το αρχέτυπο των δύο φύλων.
Και τονίζω ότι πάντα αναφερόμαστε σε δύο μόνον φύλα [το "τρίτο" ήταν εφεύρεση των βαλιανάτων του 20ου αιώνα...]
Όποιον πολιτισμό και αν διερευνήσεις, ακόμα-ακόμα και στις ανιστορικές φυλές των λεγόμενων "αγρίων", δεν θα βρεις πουθενα άρνηση της έμφυλης ταυτότητας. Αντιθέτως, είτε μελετήσεις Βέδες, είτε αναζητήσεις τις αρχές του Ταό, είτε βυθιστείς στο Ζεν, είτε γνωρίσεις τους Προσωκρατικούς, είτε διαβείς την κρυφή θύρα των γνωστικών, είτε... είτε... ειτε... παντού θα ανακαλύψεις το αρχέγονο ζεύγος των ανιθέτων...
Το Γιν και το Γιανγκ
Το Αρσενικο και το Θηλυκο
Το Λινγκαμ και το Γιονι
Τον Φαλλο και το Αιδοιο
Η ημιπαραφρονα θεωρία ότι το φύλο είναι απλώς ένας κοινωνικός ρολος, που μπορεί να διαφοροποιηθει με την πρωτη αλλαγη των κοινωνικοοικονομικων συνθηκων μιας κοινωνιας, καταρρέει και μονο από την παγκοσμιότητα και διαχρονικότητα του ζεύγους των αντιθέτων: "αρσενικό-θηλυκό", που ανιχνεύεται σε όλους τους πολιτισμούς και σε ολες τις εποχες
Αν το φυλο ηταν απλως μία ακόμα πρόσκαιρη μορφοποίηση του μη υλικού "εποικοδομήματος" μιας κοινωνίας, δεν θα βρίσκαμε την παράλληλη και διαχρονική ύπαρξη του σε όλους τους πολιτισμούς αλλά διακεκριμένες και διαφοροποιημένες μορφοποιήσεις του, ανάλογες με τις δεδομένες περιβαλλοντικές ή κοινωνικοοικονομικές συνθήκες.
Jason-Αντιγόνες δεν υπάρχουν στις ανθρώπινες κοινωνίες, ει μη μονον ως φαρσες.
Οι ανθρωποι δεν είναι "πλάσματα" αλλά ζωντανά όντα, που η ύπαρξη τους σημαδεύεται και ταυτοποιείται, από το Γιν και το Γιανγκ, είτε ρίχτηκαν για να ζησουν στην Ιαπωνια των σογκούν, είτε στην Ινδογρεκία των κόκκινων συμμοριτών.
Τα υπολοιπα ειναι λογια του κωλου...
Α, και κατι ακομα...
Ουτε καν οι "Θεοι" ως ανθρωπινες μορφοποιησεις του Δημιουργού, δεν ήσαν ποτέ άφυλες!
Συλλογιστείτε μοναχά ότι ακόμα και στην πιο αυστηρή μονοθεϊστικη θρησκεία, στον Ιουδαϊσμό, εισάγεται η έννοια της Σακιναχ, για να διαφοροποιηθεί το θηλυκό στοιχείο του Τζεχώβα, από το αρσενικό.
Στον Χριστιανισμό που είναι επίσης μονοθεϊστική θρησκεία εισήχθη η Παναγία, ως το θήλυ στοιχείο της Θεότητας, ενώ στο Ισλαμ, ελλείψει φιλοσοφικής θεμελίωσης και πλήρους απουσιας της γυναίκας, λατρεύεται στα μουλωχτά η χριστιανική Μαρία...
Ακόμα δηλαδή και ο ερμαφρόδιτος Κρισνα συμπληρώνεται από τη θηλυκή παρουσία της Παρβατις...
Τα "πλάσματα" εν ολίγοις, ανηκουν μαλλον σε καποιο αλλο ειδος, οχι ακριβως ανθρωπινο, σαν αυτό το ανθρωποειδές που οραματίστηκαν ο Οργουελ και ο Χαξλεϋ και που το απ-ανθρωπο προτυπο του προσπαθει να ενδοβαλλει η νεοταξιτικη προπαγανδα στα μυαλα των αμαθων χαχολων της παγκοσμιοποιημενης κοινωνιας του μελλοντος μας
The creature [μπρρρρ....]
Το "πλάσμα" είναι κιολας εδώ.
Ο άνθρωπος μπορεί να εγκαταλείψει τη γη και να εξαφανιστεί στη λησμονια του Είναι του...
Σημείωσις
1. Α, και να μην ξεχασω να σας πω ότι το "πλασμα" ανηκει στα προστατευομενα ειδη, όπως λογου χαριν τα κολιμπρι του ΑνωΝιγηρα!
Οποιος καμει την αποκοτια και γραψει τιποτις που να θεωρηθει "ρατσιστικο", τον τρεχουνε στα δικαστηρια, τα λογης "παρατηρητηρια" των ανθρωπινων δικαιωματων.
Τωρα θα μου πεις, ποιων "ανθρωπινων";
Τωρα θα μου πεις, ποιων "ανθρωπινων";
Αφου σου λεει οτι ειναι πλασμα!
Ωστοσο το εν λογω "πλασμα" δεν κινδυνευει απο εξαφανιση, οπως λογου χαριν η χελωνα καρετα-καρετα, για να προστατευεται.
Αντιθετως. Το ειδος του αυξανεται και πληθυνεται. μερα με τη μερα...
Πρεπει να ειμαστε η μονη κοινωνία ρε γαμώτο, που προστατευουμε τα υπο αναπτυξιν ειδη, αντι να προστατευουμε τα υπο εξαφανισιν, οπως παραδειγματος χαριν οι ανδρες ή οι γυναικες...
2. Τα φωτομονταζ φυσικα του φιλου και συνεργατη Αυτολυκου
Έτσι, το άρθρο The creature (το πλάσμα)
δηλαδή όλα τα άρθρα The creature (το πλάσμα) Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.
Τώρα διαβάζετε το άρθρο The creature (το πλάσμα) η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2018/05/the-creature.html
0 Response to "The creature (το πλάσμα)"
Δημοσίευση σχολίου