Η τουριστική βιομηχανία «ελέγχει» τα προσωπικά δεδομένα

Η τουριστική βιομηχανία «ελέγχει» τα προσωπικά δεδομένα - Γεια σου φίλε MOVE ΣΗΜΕΡΑ ΝΕΑ, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο Η τουριστική βιομηχανία «ελέγχει» τα προσωπικά δεδομένα, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΚΗ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΥΓΕΙΑ, άρθρο HEAVY, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : Η τουριστική βιομηχανία «ελέγχει» τα προσωπικά δεδομένα
Σύνδεσμος : Η τουριστική βιομηχανία «ελέγχει» τα προσωπικά δεδομένα

Διαβάστε επίσης


Η τουριστική βιομηχανία «ελέγχει» τα προσωπικά δεδομένα





Αποτέλεσμα εικόνας για Η τουριστική βιομηχανία «ελέγχει» τα προσωπικά δεδομένα


Η σύγχρονη προώθηση του τουριστικού τομέα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην ανάλυση των διαθέσιμων δεδομένων που αποθηκεύονται από τα social media σχετικά με δυνητικούς ταξιδιώτες-πελάτες, σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων δεδομένων Cambridge Analytica.
Ο διαχειριστής των δεδομένων της εταιρείας, η οποία εξυπηρετεί πολλές αλυσίδες ξενοδοχείων και μια αεροπορική εταιρεία, Alexander Tayler, τόνισε ότι οι παλιές διαφημιστικές μέθοδοι αντακαθίστανται από τη δημιουργία προφίλ πελατών, μέσω της οποίας επιτρέπεται το προϊόν να χωριστεί σε τμήματα με βάση τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών.
Το μυστικό του Tayler για μια πετυχημένη επικοινωνιακή εκστρατεία σύμφωνα με τα λεγόμενά του είναι ότι συγκεντρώνει τους πελάτες σε διαφορετικές κατηγορίες και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται εξατομικευμένες διαφημίσεις ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του κοινού.
Ο διευθυντής της Cambridge Analytica, Alexander Nix, δήλωσε πως το Facebook παρείχε πληροφορίες για τουλάχιστον 50 εκατομμύρια ανθρώπους.
Ωστόσο, η εταιρεία δεν κρατά καμιά πληροφορία, απλά ελέγχει πληροφορίες από πολλαπλές πηγές για να παρέχει τις κατάλληλες συμβουλές στους πελάτες της, εν αντιθέσει με τις εταιρείες λήψεων δεδομένων Axioma και Experion, οι οποίες ειδικεύονται στη δημιουργία της ταυτότητας του καταναλωτή.
Στις 25 Μαΐου, μια νέα οδηγία που θα προστατεύει τα δεδομένα πελατών (γνωστή ως GDPR) θα τεθεί σε ισχύ στην Ευρώπη, όμως οι ειδικοί της Cambridge Analytica δεν ανησυχούν.
Αυτό που είναι πραγματικά απαραίτητο στην τουριστική βιομηχανία, τονίζουν είναι οι επιχειρήσεις που έχουν διαθέσιμα προσωπικά δεδομένα όπως ιστότοποι που συγκρίνουν τις τιμές ή όπου πραγματοποιούνται κρατήσεις να προσφέρουν τις κατάλληλες προσφορές ώστε το κάθε κλικ να εμφανίζει μια πιθανή αγορά.
tourismtoday.gr



Έτσι, το άρθρο Η τουριστική βιομηχανία «ελέγχει» τα προσωπικά δεδομένα

δηλαδή όλα τα άρθρα Η τουριστική βιομηχανία «ελέγχει» τα προσωπικά δεδομένα Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Τώρα διαβάζετε το άρθρο Η τουριστική βιομηχανία «ελέγχει» τα προσωπικά δεδομένα η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2018/04/blog-post_179.html

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε δωρεάν ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

Related Posts :

0 Response to "Η τουριστική βιομηχανία «ελέγχει» τα προσωπικά δεδομένα"

Δημοσίευση σχολίου