τίτλος : Η Airbnb έρχεται όλο και πιο κοντά στην ξενοδοχία - Στόχος το 1 δισ. πελάτες έως το 2028
Σύνδεσμος : Η Airbnb έρχεται όλο και πιο κοντά στην ξενοδοχία - Στόχος το 1 δισ. πελάτες έως το 2028
Η Airbnb έρχεται όλο και πιο κοντά στην ξενοδοχία - Στόχος το 1 δισ. πελάτες έως το 2028
Η Airbnb παρουσίασε ένα νέο “Οδικό Χάρτη”, ώστε να καταστήσει τις υπηρεσίες της περισσότερο κοινές για όλους και με στόχο να εξυπηρετεί ένα δισ. πελάτες έως το 2028: Αυτό θα το επιτύχει με το να τονίσει περισσότερο τα ξενοδοχεία στην ιστοσελίδα της, να παρουσιάσει ένα πρόγραμμα επιβραβεύσεων καθώς και τη δυνατότητα να “ταιριάζει” επισκέπτες με καταλύματα που είναι τα κατάλληλα για τους προϋπολογισμούς και τα γούστα τους.
Πιο αναλυτικά, ο Οδικός Χάρτης περιλαμβάνει:
Πιο αναλυτικά, ο Οδικός Χάρτης περιλαμβάνει:
- Αναβαθμισμένα προνόμια για τους λεγόμενους “Superhosts”
- Έναρξη νέου συμμετοχικού προγράμματος για τους πελάτες
- Έναρξη τεσσάρων νέων τύπων ιδιοκτησίας - Vacation Home, Unique, B&B και Boutique
- Έναρξη της Airbnb Collections (σπίτια που θα είναι ιδανικά για κάθε περίσταση)
- Έναρξη της Airbnb Plus (καταχωρήσεις πιστοποιημένες για την ποιότητα και την άνεσή τους)
- Έναρξη του Beyond by Airbnb (πολυτελή ταξίδια, προσαρμοσμένα στον πελάτη)
Σε χθεσινή εκδήλωση για τα 10 χρόνια της εταιρείας, ο Brian Chesky, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Airbnb, αναφέρθηκε ιδιαίτερα σε ένα νέο είδος καταλυμάτων ξενοδοχειακού τύπου, που θα ονομάζεται Airbnb Plus. Τα σπίτια αυτά υψηλότερου επιπέδου θα τα επισκέπτεται επιθεωρητής, ο οποίος θα καθορίζει εάν πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις, όπως οι καθαρές, όμοιες μεταξύ τους πετσέτες, καθώς και οικιακές συσκευές, ούτως ώστε να υπάρχει δέσμευση ότι θα παρέχεται στην κουζίνα του σπιτιού επιλογή από τσάι και καφέ, παρόμοια με τις προσφορές των ξενοδοχείων στα δωμάτια.
Παρόλο που η Airbnb έχει διατηρήσει αθόρυβα λίστα με ξενοδοχεία B&B στην ιστοσελίδα της εδώ και χρόνια, ο Chesky κατέστησε σαφές ότι τα ξενοδοχεία αποτελούν βασικό κομμάτι της στρατηγικής του, για τη δημιουργία μιας πλήρους υπηρεσιών ταξιδιωτικής εταιρείας. Η κίνηση αυτή έχει ως στόχο να προσελκύσει επιχειρήσεις από την Expedia και την Booking.com. Μάλιστα, επειδή η Airbnb χρεώνει πολύ χαμηλότερη προμήθεια, η υπηρεσία αυτή θα μπορούσε να είναι πολύ πιο αποτελεσματική από τους άλλους δύο ανταγωνιστές. “Σε υψηλό επίπεδο, αυτό είναι κάτι αρνητικό για την Booking και τη Expedia”, δήλωσε ο Kevin Kopelman, αναλυτής της Cowen & Co.
Ενώ η Airbnb χρεώνει 15% προμήθεια στους επισκέπτες, τα ξενοδοχεία και άλλα καταλύματα πληρώνουν 3-5% για κάθε κράτηση. Αυτό είναι σημαντικά χαμηλότερο ποσοστό από το μέσο όρο του 17% της αμοιβής που παίρνει η Expedia και η Booking από τα ξενοδοχεία, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Cowen.
Αντίδραση των Αμερικανών ξενοδόχων στις νέες υπηρεσίες Airbnb Plus & Boutique της Airbnb
Ο Troy Flanagan, πρόεδρος State & Local Government Affairs του American Hotel & Lodging Association (AHLA), σχετικά με την ανακοίνωση της Airbnb για τα νέα προγράμματα Airbnb Plus και Boutique, δήλωσε:
“Είτε λέγεται Plus είτε Boutique, το πρόσφατο σχέδιο της Airbnb αποτελεί απλώς περαιτέρω απόδειξη ότι η επιχείρηση προσπαθεί να ‘παίξει’ στο χώρο του ξενοδοχείου, παρακάμπτοντας τους κανονισμούς της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Εάν η Airbnb επιθυμεί να εισέλθει στην ξενοδοχία, τότε πρέπει να ρυθμιστεί, να φορολογηθεί και να υπόκειται στις ίδιες συμμορφώσεις ασφάλειας και εποπτείας που τηρούν οι νόμιμες ξενοδοχειακές εταιρείες σε καθημερινή βάση.
Το ερώτημα που θα πρέπει να θέσουν οι πόλεις και οι γειτονιές είναι αν αυτές οι λίστες ‘Plus’ ή ‘Boutique’ περιλαμβάνουν εμπορικούς διαχειριστές, που εκμεταλλεύονται την πλατφόρμα της Airbnb για τη λειτουργία παράνομων ξενοδοχειακών καταλυμάτων που έχουν κατακερματίσει τις κοινότητές μας, έχουν προκαλέσει σοβαρές ανησυχίες για την ασφάλεια και έχουν αυξήσει τις τιμές των ενοικίων, ενώ παράλληλα εξαντλούν τις προσιτές επιλογές στέγασης”.
Παρόλο που η Airbnb έχει διατηρήσει αθόρυβα λίστα με ξενοδοχεία B&B στην ιστοσελίδα της εδώ και χρόνια, ο Chesky κατέστησε σαφές ότι τα ξενοδοχεία αποτελούν βασικό κομμάτι της στρατηγικής του, για τη δημιουργία μιας πλήρους υπηρεσιών ταξιδιωτικής εταιρείας. Η κίνηση αυτή έχει ως στόχο να προσελκύσει επιχειρήσεις από την Expedia και την Booking.com. Μάλιστα, επειδή η Airbnb χρεώνει πολύ χαμηλότερη προμήθεια, η υπηρεσία αυτή θα μπορούσε να είναι πολύ πιο αποτελεσματική από τους άλλους δύο ανταγωνιστές. “Σε υψηλό επίπεδο, αυτό είναι κάτι αρνητικό για την Booking και τη Expedia”, δήλωσε ο Kevin Kopelman, αναλυτής της Cowen & Co.
Ενώ η Airbnb χρεώνει 15% προμήθεια στους επισκέπτες, τα ξενοδοχεία και άλλα καταλύματα πληρώνουν 3-5% για κάθε κράτηση. Αυτό είναι σημαντικά χαμηλότερο ποσοστό από το μέσο όρο του 17% της αμοιβής που παίρνει η Expedia και η Booking από τα ξενοδοχεία, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Cowen.
Αντίδραση των Αμερικανών ξενοδόχων στις νέες υπηρεσίες Airbnb Plus & Boutique της Airbnb
Ο Troy Flanagan, πρόεδρος State & Local Government Affairs του American Hotel & Lodging Association (AHLA), σχετικά με την ανακοίνωση της Airbnb για τα νέα προγράμματα Airbnb Plus και Boutique, δήλωσε:
“Είτε λέγεται Plus είτε Boutique, το πρόσφατο σχέδιο της Airbnb αποτελεί απλώς περαιτέρω απόδειξη ότι η επιχείρηση προσπαθεί να ‘παίξει’ στο χώρο του ξενοδοχείου, παρακάμπτοντας τους κανονισμούς της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Εάν η Airbnb επιθυμεί να εισέλθει στην ξενοδοχία, τότε πρέπει να ρυθμιστεί, να φορολογηθεί και να υπόκειται στις ίδιες συμμορφώσεις ασφάλειας και εποπτείας που τηρούν οι νόμιμες ξενοδοχειακές εταιρείες σε καθημερινή βάση.
Το ερώτημα που θα πρέπει να θέσουν οι πόλεις και οι γειτονιές είναι αν αυτές οι λίστες ‘Plus’ ή ‘Boutique’ περιλαμβάνουν εμπορικούς διαχειριστές, που εκμεταλλεύονται την πλατφόρμα της Airbnb για τη λειτουργία παράνομων ξενοδοχειακών καταλυμάτων που έχουν κατακερματίσει τις κοινότητές μας, έχουν προκαλέσει σοβαρές ανησυχίες για την ασφάλεια και έχουν αυξήσει τις τιμές των ενοικίων, ενώ παράλληλα εξαντλούν τις προσιτές επιλογές στέγασης”.
Έτσι, το άρθρο Η Airbnb έρχεται όλο και πιο κοντά στην ξενοδοχία - Στόχος το 1 δισ. πελάτες έως το 2028
δηλαδή όλα τα άρθρα Η Airbnb έρχεται όλο και πιο κοντά στην ξενοδοχία - Στόχος το 1 δισ. πελάτες έως το 2028 Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.
Τώρα διαβάζετε το άρθρο Η Airbnb έρχεται όλο και πιο κοντά στην ξενοδοχία - Στόχος το 1 δισ. πελάτες έως το 2028 η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2018/03/airbnb-1-2028.html
0 Response to "Η Airbnb έρχεται όλο και πιο κοντά στην ξενοδοχία - Στόχος το 1 δισ. πελάτες έως το 2028"
Δημοσίευση σχολίου