Μην το Προσπεράσεις - Αποζημίωση των πολιτών όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν στα έγγραφα αιτήματά τους

Μην το Προσπεράσεις - Αποζημίωση των πολιτών όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν στα έγγραφα αιτήματά τους - Γεια σου φίλε MOVE ΣΗΜΕΡΑ ΝΕΑ, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο Μην το Προσπεράσεις - Αποζημίωση των πολιτών όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν στα έγγραφα αιτήματά τους, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΚΗ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΥΓΕΙΑ, άρθρο HEAVY, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : Μην το Προσπεράσεις - Αποζημίωση των πολιτών όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν στα έγγραφα αιτήματά τους
Σύνδεσμος : Μην το Προσπεράσεις - Αποζημίωση των πολιτών όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν στα έγγραφα αιτήματά τους

Διαβάστε επίσης


Μην το Προσπεράσεις - Αποζημίωση των πολιτών όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν στα έγγραφα αιτήματά τους


Αποζημίωση των πολιτών όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν στα έγγραφα αιτήματά τους...
Επαναφορά της δυνατότητας αποζημίωσης πολιτών από τη διοίκηση λόγω μη τήρησης των προθεσμιών του Ν.2690/1999

Ο Συνήγορος του Πολίτη, διαπίστωσε ότι από τις 21/11/2013, καταργήθηκε το νομικό πλαίσιο με το οποίο παρεχόταν η δυνατότητα στους πολίτες να αποζημιώνονται χρηματικά, όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, σε έγγραφα αιτήματά τους προς αυτές - παρά την ρητή συνταγματική επιταγή (άρθρο 10, παράγραφος 3).

Ο Συνήγορος του Πολίτη προέβη στη σύνταξη Πορίσματος με το οποίο ζήτησε, από το καθ’ ύλην αρμόδιο Υπουργείο (Διοικητικής Ανασυγκρότησης), την επαναφορά, μέσω νομοθετικής ρύθμισης, της δυνατότητας χρηματικής αποζημίωσης των πολιτών, όταν δεν τηρούνται εκ μέρους της διοίκησης οι προθεσμίες που προβλέπονται από τις διατάξεις του Ν.2690/1999 (Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας), σύμφωνα με το σχετικό συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα. Παράλληλα ζήτησε, να ληφθεί μέριμνα και για τα ήδη εκκρεμή αιτήματα των πολιτών.


Δείτε εδώ το Πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη προς την υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη.



Έτσι, το άρθρο Μην το Προσπεράσεις - Αποζημίωση των πολιτών όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν στα έγγραφα αιτήματά τους

δηλαδή όλα τα άρθρα Μην το Προσπεράσεις - Αποζημίωση των πολιτών όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν στα έγγραφα αιτήματά τους Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Τώρα διαβάζετε το άρθρο Μην το Προσπεράσεις - Αποζημίωση των πολιτών όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν στα έγγραφα αιτήματά τους η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2018/01/blog-post_5572.html

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε δωρεάν ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

Related Posts :

0 Response to "Μην το Προσπεράσεις - Αποζημίωση των πολιτών όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν στα έγγραφα αιτήματά τους"

Δημοσίευση σχολίου