ΡΑΕ: Σήμα κινδύνου για την ηλεκτρική επάρκεια της χώρας

ΡΑΕ: Σήμα κινδύνου για την ηλεκτρική επάρκεια της χώρας - Γεια σου φίλε MOVE ΣΗΜΕΡΑ ΝΕΑ, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο ΡΑΕ: Σήμα κινδύνου για την ηλεκτρική επάρκεια της χώρας, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΚΗ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΥΓΕΙΑ, άρθρο HEAVY, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : ΡΑΕ: Σήμα κινδύνου για την ηλεκτρική επάρκεια της χώρας
Σύνδεσμος : ΡΑΕ: Σήμα κινδύνου για την ηλεκτρική επάρκεια της χώρας

Διαβάστε επίσης


ΡΑΕ: Σήμα κινδύνου για την ηλεκτρική επάρκεια της χώρας

Σήμα κινδύνου για την επάρκεια ηλεκτρισμού της χώρας εκπέμπει η ΡΑΕ, καθώς το σύστημα ήδη κινείται σε οριακά επίπεδα, τα οποία αναμένεται να επιδεινωθούν ραγδαία τη διετία 2020-2021 εφόσον αποσυρθούν οι σταθμοί του Αμυνταίου και της Καρδάς. Αν τότε μάλιστα λειτουργεί η διασύνδεση με την Κρήτη και υπάρξει και ξηρασία, που σημαίνει ότι θα περιοριστεί η δυνατότητα παραγωγής των υδροηλεκτρικών μονάδων, το σύστημα θα βρεθεί υπό μόνιμη απειλή μπλακ άουτ και πλήρη εξάρτηση από τις εισαγωγές ηλεκτρικής ενέργειας.
‘Αλλωστε και μέχρι το τέλος του 2019, που η χώρα εμφανίζεται με οριακή επάρκεια, αυτό επιτυγχάνεται με τις εισαγωγές, καθώς αποτελεί απραίτητη προυπόθεση η διατήρηση των εισαγωγών στα τρέχοντα επίπεδα τουλάχιστον, για να μην υπάρχουν προβλήματα ομαλού εφοδιασμού.

Πέρα από την ηλεκτροπαραγωγική μονάδα “Πτολεμαίδα 5”, που κατασκευάζει η ΔΕΗ καμία άλλη νέα “συμβατική” μονάδα δεν έχει κατασκευαστεί στη χώρα τα τελευταία χρόνια και ούτε προγραμματίζεται. Αντίθετα έχουν προγραμματιστεί αποσύρσεις των παλαιών λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ και επέκταση των διασυνδέσεων του υφιστάμενου συστήματος, εξέλιξη που θα προσθέσει επιπλέον κατανάλωση στο ήδη οριακό, από πλευράς επάρκειας ηπειρωτικό σύστημα της χώρας.

Αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους που ο υπουργός Περιβάλλοντος- Ενέργειας Γιώργος Σταθάκης έθεσε στην ΕΕ το αίτημα της παράτασης του χρόνου λιετουργίας του Αμυνταίου και της Καρδιάς. Τη σημασία της παρατάσης λειτουργίας των δύο σταθμών έχει επισημάνει και η ΡΑΕ.

Ας σημειωθεί μάλιστα ότι δύο μελέτες επάρκειας της ΡΑΕ και του ΑΔΜΗΕ υπογραμμίζουν ότι το πρόβλημα θα συνεχίσει να υπάρχει και τα επόμενα χρόνια, με το ενεργειακό σύστημα της χώρας να παραμένει επί μακρόν οριακά επαρκές και εξαρτημένο από τις εισαγωγές.

Ακόμα και η ένταξη της “Πτολεμαΐδας 5” στο σύστημα, δεν δίνει παρά μία προσωρινή ανάσα αφού στο τέλος του 2025 πρέπει να αποσυρθεί η μονάδα “Μεγαλόπολη 3”, ενώ τότε σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα θα λειτουργούν οι διασυνδέσεις της Κρήτης και των Κυκλάδων.

Με βάση τον προγραμματισμό η κατασκευή της “Πτολεμαίδας 5” ολοκληρώνεται στις αρχές του 2022.

Οι μελέτες επάρκειας συγκλίνουν ότι το οριακό ηλεκτρικό σύστημα της χώρας είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό εξαρτημένο από τις διασυνδέσεις και υπογραμμίζουν την ανάγκη να μείνουν στο σύστημα για λόγους ασφάλειας εφοδιασμού όλες οι μονάδες παραγωγής, που λειτουργούν σήμερα.

Μέσο-μακροπρόθεσμα πάντως είναι φανερή η ανάγκη αύξησης του δυναμικού ηλεκτροπαραγωγής της χώρας, ανάγκη που θα γίνει ακόμα πιο επιτακτική όταν αποσυρθούν οι παλαιές λιγνιτικές μονάδες της ΔΕΗ..


Έτσι, το άρθρο ΡΑΕ: Σήμα κινδύνου για την ηλεκτρική επάρκεια της χώρας

δηλαδή όλα τα άρθρα ΡΑΕ: Σήμα κινδύνου για την ηλεκτρική επάρκεια της χώρας Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Τώρα διαβάζετε το άρθρο ΡΑΕ: Σήμα κινδύνου για την ηλεκτρική επάρκεια της χώρας η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2017/12/blog-post_581.html

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε δωρεάν ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

Related Posts :

0 Response to "ΡΑΕ: Σήμα κινδύνου για την ηλεκτρική επάρκεια της χώρας"

Δημοσίευση σχολίου