Destination U: Διακοπές με βάση το υποσυνείδητο του πελάτη υπόσχεται η TUI

Destination U: Διακοπές με βάση το υποσυνείδητο του πελάτη υπόσχεται η TUI - Γεια σου φίλε MOVE ΣΗΜΕΡΑ ΝΕΑ, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο Destination U: Διακοπές με βάση το υποσυνείδητο του πελάτη υπόσχεται η TUI, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΚΗ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΥΓΕΙΑ, άρθρο HEAVY, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : Destination U: Διακοπές με βάση το υποσυνείδητο του πελάτη υπόσχεται η TUI
Σύνδεσμος : Destination U: Διακοπές με βάση το υποσυνείδητο του πελάτη υπόσχεται η TUI

Διαβάστε επίσης


Destination U: Διακοπές με βάση το υποσυνείδητο του πελάτη υπόσχεται η TUI






Η TUI παρουσίασε μία νέα συσκευή αναγνώρισης προσώπου που με ακρίβεια ‘διαβάζει’ το υποσυνείδητο του πελάτη και του προτείνει τις ιδανικές γι’αυτόν διακοπές και προορισμούς.

Η συσκευή είναι γνωστή ως Destination U.

Πρόκειται στην ουσία για μία καρέκλα όμοια στο σχήμα με το λογότυπο της TUI και παρουσιάστηκε στην τουριστική βιομηχανία κατά την επίσημη εκδήλωση για το re-branding της εταιρείας, στο Λονδίνο. Έχει ήδη χαρακτηριστεί ως το μέλλον στα ταξίδια. Οι πελάτες το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να κοιτάξουν στην οθόνη, ενώ κάμερες “διαβάζουν’ τις εκφράσεις του προσώπου τους και βάσει αυτών μετρούν τις εκφράσεις έκπληξης, χαράς, φόβου και σύγχυσης.

Ένας αλγόριθμος υπολογίζει κάθε μία από τις αντιδράσεις του προσώπου και τις μετατρέπει άμεσα σε μια σειρά κινούμενων εικόνων από προορισμούς και εμπειρίες, χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα για να υπολογίσει την πρόταση για τις ιδανικές διακοπές.

Η TUI λέει ότι το Destination U που δημιουργήθηκε από την Realeyes, εταιρεία που εξιδεικεύεται στην κωδικοποίηση προσώπου και τη συναισθηματική μέτρηση, αποτελεί παγκόσμια πρωτοπορία για τον ταξιδιωτικό κλάδο.

Αυτήν τη στιγμή υπάρχει μόνο το πρωτότυπο της συσκευής, με τη δυνατότητα να υπάρξουν μερικές μόνο ακόμη συσκευές σε ελάχιστα τουριστικά γραφεία της TUI στο Ην. Βασίλειο. Αλλά ο Nick Longman, γενικός διευθυντής της TUI στο Ην. Βασίλειο, δήλωσε ότι προβλέπει τη πιο εκτεταμένη χρήση τους τα επόμενα χρόνια.

Είπε ακόμη ότι οι συσκευές θα γίνουν πιο αποτελεσματικές με την πάροδο του χρόνου, καθώς θα συγκεντρώνουν αυξημένα δεδομένα για τις προτιμήσεις των τουριστών και για όσους βρίσκονται σε παρόμοια δημογραφική ομάδα, με ενδιαφέρον σε ένα είδος ταξιδιού. Ο Longman ανέφερε ότι είναι η φιλοδοξία της εταιρείας είναι να δημιουργήσουν διακοπές τόσο εξατομικευμένες ώστε εκεινες να “επιλέξουν” τους πελάτες. Η τεχνολογία θα πρέπει να είναι τέλεια, ώστε να μεταφέρει τους ανθρώπους στον “δικό τους” προορισμό. Σημείωσε ότι οι διακοπές πρέπει να είναι εμπνευσμένες, καθώς κανείς δεν απολαμβάνει ακριβώς την ίδια εμπειρία με έναν άλλο.

Στη συνέχεια δήλωσε ότι το πρωτότυπο Destination U διαθέτει τεράστια δυναμική για να μεταφέρει αυτού του είδους της συναισθηματική νοημοσύνη σε ένα νέο χώρο και πηγαίνει τις εφαρμογές κωδικοποίησης προσώπου πολλά βήματα μπροστά.


Έτσι, το άρθρο Destination U: Διακοπές με βάση το υποσυνείδητο του πελάτη υπόσχεται η TUI

δηλαδή όλα τα άρθρα Destination U: Διακοπές με βάση το υποσυνείδητο του πελάτη υπόσχεται η TUI Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Τώρα διαβάζετε το άρθρο Destination U: Διακοπές με βάση το υποσυνείδητο του πελάτη υπόσχεται η TUI η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2017/10/destination-u-tui.html

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε δωρεάν ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

Related Posts :

0 Response to "Destination U: Διακοπές με βάση το υποσυνείδητο του πελάτη υπόσχεται η TUI"

Δημοσίευση σχολίου