Στρατηγική τουριστικής προβολής (και νέο λογότυπο) για τον Κορινθιακό Κόλπο

Στρατηγική τουριστικής προβολής (και νέο λογότυπο) για τον Κορινθιακό Κόλπο - Γεια σου φίλε MOVE ΣΗΜΕΡΑ ΝΕΑ, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο Στρατηγική τουριστικής προβολής (και νέο λογότυπο) για τον Κορινθιακό Κόλπο, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΚΗ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΥΓΕΙΑ, άρθρο HEAVY, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : Στρατηγική τουριστικής προβολής (και νέο λογότυπο) για τον Κορινθιακό Κόλπο
Σύνδεσμος : Στρατηγική τουριστικής προβολής (και νέο λογότυπο) για τον Κορινθιακό Κόλπο

Διαβάστε επίσης


Στρατηγική τουριστικής προβολής (και νέο λογότυπο) για τον Κορινθιακό Κόλπο



Αποτέλεσμα εικόνας για Στρατηγική τουριστικής προβολής (και νέο λογότυπο) για τον Κορινθιακό Κόλπο


Με την ευκαιρία της ημερίδας για την ανάπτυξη, που πραγματοποιήθηκε στην Κόρινθο, με διοργανωτές το Δίκτυο Forum Ανάπτυξης, σε συνεργασία με το δήμο Κορινθίων και τον Σύνδεσμο Προστασίας και Ορθολογικής Ανάπτυξης του Κορινθιακού Κόλπου (Σ.Π.Ο.Α.Κ.), έγινε επίσημη παρουσίαση του νέου λογότυπου τουριστικής προβολής και προώθησης του Σ.Π.Ο.Α.Κ. σε Ελλάδα και εξωτερικό.

“Κορινθιακός: Μια Θάλασσα μια Αγκαλιά”, συνοδευόμενο από το σύνθημα:
  • Προστατεύουμε τη φύση
  • Αναδεικνύουμε την ιστορία
  • Τιμούμε τις παραδόσεις
και “Corinthian Gulf” που συνοδεύεται από τα αρχικά H.U.G. (αγκαλιά), από τα αρχικά History (Ιστορία) – Uniqueness (Μοναδικότητα) – Gastronomy (Γαστρονομία).

Το λογότυπο, το σύνθημα και η γενικότερη στρατηγική τουριστικής προβολής παρουσιάστηκαν από τον επικεφαλή της εταιρείας συμβούλων του Σ.Π.Ο.Α.Κ. κ. Νότη Μαρτάκη, αποσπώντας θετικά σχόλια και χρήσιμες παρατηρήσεις από τους παριστάμενους συνέδρους (δημάρχους και μέλη του Δ.Σ. του Σ.Π.Ο.Α.Κ.) και πολίτες.

Με την ευκαιρία αυτή ο πρόεδρος του Σ.Π.Ο.Α.Κ. κ. Σταμάτης Χαλβατζής αναφέρθηκε διεξοδικά και στη σχέση της ανάπτυξης με το περιβάλλον, εστιάζοντας στην ισόρροπο και αειφόρο ανάπτυξη με σεβασμό στη φύση. Αναφέρθηκε επίσης στις προσπάθειες του Σ.Π.Ο.Α.Κ. για την ένταξη του Κορινθιακού στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο NATURA 2000, συνδέοντας την προοπτική αυτή, με την απαραίτητη επιστημονική έρευνα και παρακολούθηση για την προστασία του Κορινθιακού.

Μιλώντας για το ίδιο θέμα ο παριστάμενος αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος κ. Σωκράτης Φάμελλος, επανέλαβε τη δέσμευση για σύντομη ανακήρυξη και ένταξη του Κορινθιακού στο Δίκτυο NATURA και επεσήμανε την καλή συνεργασία και συνεννόηση με τη διοίκηση του Σ.Π.Ο.Α.Κ.

Στην τοποθέτησή του ο δήμαρχος Κορινθίων και αντιπρόεδρος του Σ.Π.Ο.Α.Κ. κ. Αλέξανδρος Πνευματικός, επεσήμανε πως η ημερίδα είχε σαν στόχο την ανάδειξη των ζητημάτων που συνδέονται με τον Κορινθιακό και την ορθολογική ανάπτυξη της περιοχής, έτσι ώστε να παραδώσουμε ένα υγιές θαλάσσιο οικοσύστημα στις επόμενες γενεές.


Έτσι, το άρθρο Στρατηγική τουριστικής προβολής (και νέο λογότυπο) για τον Κορινθιακό Κόλπο

δηλαδή όλα τα άρθρα Στρατηγική τουριστικής προβολής (και νέο λογότυπο) για τον Κορινθιακό Κόλπο Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Τώρα διαβάζετε το άρθρο Στρατηγική τουριστικής προβολής (και νέο λογότυπο) για τον Κορινθιακό Κόλπο η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2017/10/blog-post_8601.html

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε δωρεάν ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

Related Posts :

0 Response to "Στρατηγική τουριστικής προβολής (και νέο λογότυπο) για τον Κορινθιακό Κόλπο"

Δημοσίευση σχολίου