τίτλος : Πανθρησκευτικά Γ΄δημοτικού
Σύνδεσμος : Πανθρησκευτικά Γ΄δημοτικού
Πανθρησκευτικά Γ΄δημοτικού
Μου αρέσουν επίσης πολύ και τα λιγότερο εντυπωσιακά πολύχρωμα φωτάκια
με τα οποία στολίζουν τα μπαλκόνια και τις βεράντες τους οι Αθηναίοι
(που μπορεί να είναι Αλβανοί, Πολωνοί ή Ρουμάνοι, όπως πριν από χρόνια είχαμε Ηπειρώτες, Ρουμελιώτες και Νησιώτες Αθηναίους),
καθώς αναβοσβήνουν, μαζί με τα φώτα των χριστουγεννιάτικων δέντρων και χτυπούν στον παλμό μιας μεγάλης γιορτής, λίγο πριν αυτή εκραγεί με όλα τα φώτα, τα χρώματα και τους πίδακες της χαράς και του γέλιου…
Μιχάλης Γκανάς, ποιητής
Αυτό το κακόγουστο κείμενο μαύρης προπαγάνδας, θα το βρείτε στη σελίδα 29, του νέου βιβλίου "θρησκευτικών" της Γ΄δημοτικού.
Εξόν όμως από αυτό θα βρείτε και πολλά άλλα...
Θα βρείτε παραδείγματος χάριν, ποιες είναι οι μεγάλες γιορτές των Εβραίων, πως πρέπει να προσεύχονται οι μουσουλμάνοι στο τζαμί ή το πως γιορτάζουν οι Ιουδαίοι το "πεσάχ", δηλαδή το εβραϊκό πάσχα.
Κι όλα αυτά, σε ένα απίστευτα ύπουλο και κακογραμμένο βιβλίο που πατρονάρει και "ευλογεί" η Ελληνορθόδοξη εκκλησία και που ο κύριος και βασικός του στόχος, είναι να ενδοβάλλει, στις ασχημάτιστες ακόμα συνειδήσεις των ελληνόφωνων νηπίων, τη φαντασιακή εικόνα του "θαυμαστού, πολυπολιτισμικού κόσμου", που μας ετοιμάζουν οι παγκόσμιοι νονοί...
Εδώ πλέον δεν μιλάμε για τα "θρησκευτικά", μιας οποιασδήποτε θρησκείας αλλά για το πρώτο βήμα, στην ισοπέδωση κάθε είδους συλλογικής θρησκευτικής συνείδησης.
Ένα ρυπαρό εγχειρίδιο "πανθρησκευτικών", που κατασκευάστηκε για να μετατρέψει την ανθρώπινη Πίστη, σε μια ακόμα "ιδεοληψία", σε ένα πολύχρωμο ιδεοληπτικό κουρέλι, που εκτίθεται στα ράφια των πολυπολιτισμικών σούπερ μάρκετ και μπορεί κανείς να το "αγοράσει" σε προσφορά...
Η επίσημη δικαιολογία του εγχώριου παπαδαριού, για τη μαύρη κατήχηση των μικρών ελληνόφωνων μαθητών, στον Ιουδαϊσμό και στον Μωαμεθανισμό, είναι ότι η Ελληνορθόδοξη εκκλησία επιθυμεί να "αισθάνονται άνετα" οι μουσουλμάνοι μαθητές, που έχουν γιομίσει τα ελληνόφωνα σχολεία!
Για τους Εβραίους φυσικά δεν χρειάζεται να γίνεται λόγος, καθότι είτε υπάρχουν, είτε δεν υπάρχουν Ιουδαίοι μαθητές σε μία τάξη [και συνήθως δεν υπάρχουν] δικαιούνται πρώτοι απ όλους, να μνημονεύονται οι βασικοί αρμοί της θρησκείας τους, εφόσον αποτελούν την ανώτατη κάστα των επικυριάρχων της σημερνης Ελλάδος.
Αυτό το σόφισμα μάλιστα φροντίζουν να το ενδοβάλλουν με το "ντε και καλά" στους νόες των πειθήνιων εκπαιδευτικών, οργανώνοντας ειδικά σεμινάρια "διδασκαλίας" των νέων θρησκευτικών, στα οποία αναλαμβάνουν να περάσουν εργολαβικά τη γραμμή των πάσης φύσεως κοπρώνυμων, εντεταλμένοι θεολόγοι της "χριστιανικής πίστης!"
Τα σεμινάρια αυτά δε, οργανώνονται μέσα στο διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών, καταναλώνοντας ώρες από τα υπόλοιπα μαθήματα, ώστε να μην υπάρχει δικαιολογία για τυχόν απουσίες...
Ωστόσο, αν το ζήτημα ειναι να "αισθάνονται άνετα" οι μουσουλμανοι λαθρέποικοι, σε μια χώρα που γνώρισε την εφιαλτική κατοχή του Ισλάμ επί 400 χρόνια, τότε τι δουλειά έχουν μέσα σε ένα βιβλίο "εξυπηρέτησης των ισλαμιστών", ποιηματάκια σαν τα αποκάτου....
Εγώ με τ’ Αραπάκι και με το Κινεζάκι και τον Αμερικάνο
κινάμε για κει πάνω
Κει πάνω στο φεγγάρι…
Εγώ με τ’Αραπάκι με τ’Αμερικανάκι και τον μικρό Κινέζο τρελαίνομαι να παίζω….
Μ’ αφού μας εμποδίζουν κι αφού μας ξεχωρίζουν
θα μπούμε σ’ έναν πύραυλο να πάμε σ’ άλλο αστέρι
μια μέρα μεσημέρι.
Τι τάχα κι αν δεν έχουμε το ίδιο χρώμα;
Όλοι το γύρω γύρω όλοι το θέλουμε
και θα’ μαστε αχώριστοι και φίλοι
γλυκό τσαμπί σταφύλι…
Μουσική: Στέφανος Βασιλειάδης, Στίχοι: Μαρία Γουμενοπούλου
Ιδού και άλλο!
Έχω φίλους μου τα παιδιά, τα λευκά και τα έγχρωμα, την Πάλμο, το Λη, έχω φίλους μου τα νεγράκια και θυμάμαι τις πασχαλίτσες και θυμάμαι τις λιμπελούλες και θυμάμαι τα λουλουδάκια…
Νικ. Βρετακος [καλά ρε πούστη μου... δεν μπορούσαν να βρουν τίποτα κομψότερο, από αυτές τις σβουνιές ποιητικών αγελάδων της αριστεράς;]
Όλα ετούτα εδώ τα ποιητικά ανοσιουργήματα λοιπόν, βρίσκονται αρχή-αρχή του βιβλίου των Πανθρησκευτικών Γ΄δημοτικού, στις σελίδες 11-12!
Κι έρχομαι τώρα εγώ και σας λέγω...
Άγιοι πατέρες [και άγιοι προδότες] αυτές οι καρακιτσάτες στιχοπλοκίες, δεν έχουν καμία σχέση με την πίστη, είτε του Μωαμεθ, είτε του Χριστού, είτε του Ιούδα.
Αποτελούν απλώς μαύρη προπαγάνδα για τα "αγαθά της πολυπολιτισμικότητας" την οποία επιπλέον αναλαμβάνουν να την περάσουν ατυχείς δημόσιοι υπάλληλοι, δάσκαλοι και καθηγητές, που τρέμουν και τη σκιά τους.
Και να σας πω και κάτι ακόμα, άγιοι παπαγάλοι της πολυπολιτισμικότητας;
Τον ρόλο του προπαγανδόρου τον φορτώνονται οι εκπαιδευτικοί, μοναχά σε στυγνά απολυταρχικά καθεστώτα.
Είναι λοιπόν διπλό το έγκλημα σας, απέναντι στο έθνος των Ελλήνων.
Διότι όχι μόνον συμβάλλετε τα μέγιστα, ώστε να αποξενωθεί ο Έλληνας από την ορθόδοξη λατρεία αλλά ταυτόχρονα δηλητηριάζετε μια ολόκληρη γενιά, μετατρέποντας σε παπαγαλάκια της παγκοσμιοποίησης, τους δασκάλους της και τους καθηγητές της...
Στη σελίδα 41 του νεοταξίτικου βιβλίου των πανθρησκευτικών Γ΄δημοτικού, που το επέβαλλε η αριστερα και που το πατρονάρει η Ελληνορθόδοξη εκκλησία, οι δημόσιοι υπάλληλοι της "δωρεάν" ελληνόφωνης "παιδείας", είναι υποχρεωμένοι να περάσουν στα νήπια, την πλασματική εικόνα ενός αγαθού και πολυεύσπλαχνου Αλλάχ ή Ελοχίμ ή Γιαχβέ ή Αδωνάι, δημιουργώντας ταυτόχρονα μια σχέση "οικειότητας" μεταξύ Ελληνόπαιδων και αλλόθρησκων ή αλλόφυλων μαθητών.
Κι αυτά που τους προστάζουν τα αφεντικά τους, είναι βέβαιο ότι οι δάσκαλοι θα τα πουν χαρτί και καλαμάρι στους μικρούς [και ανέτοιμους ακόμα για συγκρίσεις] μαθητές.
Αυτά που δεν θα πουν είναι ότι...
- Ο μουσουλμάνος δεν δέχεται κανέναν άλλον Θεό, εξόν από τον δικό του, κατονομάζοντας όλους τους μη μουσουλμάνους ως "άπιστους" ή "γκιαούρηδες"
- Ο μωχαμέτης δεν χαμπαριάζει από πανθρησκείες κι από πολυπολιτισμικότητες. Στόχος και νόημα της ίδιας του της ζωής είναι η απόλυτη επικράτηση του Ισλάμ σε όλο τον πλανήτη, έστω δια πυρός και δια σιδήρου, αν χρειαστεί.
- Ο Ιούδας αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως τον "εκλεκτό λαό του Κυρίου" και λογίζει όλα τα άλλα έθνη ως μιαρά, που αργά ή γρήγορα θα υποταχτούν στο κυρίαρχο θέλημα του Γιαχβέ και των ραβίνων του.
- Ο μουσουλμάνος και ο ιουδαίος ήσαν και παραμένουν ορκισμένοι εχθροί του Ελληνισμού, ακριβώς επειδή οι ελληνογενείς πολιτισμοί [όπως ο Ευρωπαϊκός] διδάσκουν το Μέτρο, την Αρμονία και την Έλλογη τάξη του Σύμπαντος, που αντιμάχεται τους σκοτεινούς και εκδικητικούς Θεούς των αιματοβαμμένων γραφών τους.
Ο Ελληνισμός ως πρόταση ζωής και αυτοπραγμάτωσης είναι το αντίθετο του Ισλαμ και του Ιουδαϊσμού, με τον ίδιο τρόπο που η αληθινή δημοκρατία, είναι το αντίθετο της ασιατικής δεσποτείας, στην οποία αποβλέπουν εν τέλει οι μωχαμέτηδες και οι ιούδες...
Αυτά λοιπόν [και πολλα άλλα σαν αυτά] απαγορεύεται να τα πουν οι δάσκαλοι στα σχολεία, όταν θα παρουσιάζουν τη φαντασιακή αγαθή όψη των μαζικών φονιάδων της τζιχάντ, στα απροστάτευτα [από την προπαγάνδα] ελληνόφωνα νήπια.
Α, και κάτι ακόμα, που δεν θα πουν οι παπάδες κι οι δάσκαλοι στα μικρά πρόβατα τους...
Δεν πρόκειται να τους πουν, ότι οι πατεράδες και οι μανάδες τους αμείβονται με εξευτελιστικούς μισθούς, επειδή τα αφεντικά του πλανήτη φέρανε εδώ τον Αλβανοκογκολέζο και τον μωχαμέτη, για να χτυπήσουν όλες εκείνες τις οικονομικές και κοινωνικές καταχτήσεις των μεροκαματιάρηδων, που τις σφράγισαν με θυσίες και αίμα, από τον καιρό της πρωτομαγιάς του Σικάγου....
Δεν πρόκειται να τους πουν ότι ο χρωματιστός γείτονας τους [αράπη θα τον αποκαλούσε ο Ζαμπετας] μπορεί να καρπώνεται τα τριπλά λεφτά σε επιδόματα, από τα γλίσχρα μεροκάματα, που βρίσκει να κάμει ο πατέρας τους...
Και δεν πρόκειται να τους πουν τέλος, ότι ο μωχαμέτης, ο αλμπάν και ο ιούδας, ήρθανε εδώ για να αντικαταστήσουν τους Έλληνες, που θα ξαναγίνουν σκλάβοι τους για αιώνες και θα ξανακούνε τη φωνή του μουεζίνη, από τους μιναρέδες των τζαμιών...ΠΗΓΗ
Έτσι, το άρθρο Πανθρησκευτικά Γ΄δημοτικού
δηλαδή όλα τα άρθρα Πανθρησκευτικά Γ΄δημοτικού Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.
Τώρα διαβάζετε το άρθρο Πανθρησκευτικά Γ΄δημοτικού η διεύθυνση του συνδέσμου https://movetodays.blogspot.com/2017/10/blog-post_1413.html
0 Response to "Πανθρησκευτικά Γ΄δημοτικού"
Δημοσίευση σχολίου